loading...
مای دانلودها
وبمن بازدید : 110 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (4)

The Amazing Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

the amazing spiderman pc cover small دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC

dvd دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

بازی در نیویورک اتفاق می افتد و در طول بازی می توانید Time Square را مشاهده کنید که قبلاً مانند آن را در بازی Prototype دیده بودید. برخی از محیط های بازی به بازی Prototype شباهت دارند. دوربین جدیدی برای بازی طراحی شده که در سمت راست و بالای مرد عنکبوتی قرار می گیرد و حرکات او را به شکل بسیار خوبی به نمایش درمی آورد. همان طور که گفتیم، قابلیت Web Rush قدرت جدیدی است که استودیوی Beenox به بازی اضافه کرده است. با استفاده از این قدرت مرد عنکبوتی می تواند به آرامی حرکت کند و کارهای بی سر و صدای زیادی انجام دهد.

این موضوع می تواند در قسمت هایی به شما کمک کند که مبارزه های بسیار سختی را در پیش خواهید داشت. با زدن یک دکمه، مرد عنکبوتی می تواند مانند هنرمندان پارکور حرکت کند و دشمنش را در زمان کوتاهی تار پیچ کند! با استفاده از قدرت Web Rush می توانید در برخی قسمت ها سرعت مرد عنکبوتی را نیز زیاد کنید. سازندگان بازی با استفاده از این قدرت می توانستند، شهر را به سرعت طی کنند و به منطقه های مختلف آن بروند. همچنین این قدرت قابلیت تقویت شدن نیز دارد و بازیکنان در نسخه نهایی می توانند قدرت های مرد عنکبوتی را ارتقاء دهند. بازیکنان می توانند در منطقه منهتن بازی کنند و با دشمنانی که به صورت تصادفی در آن شکل می گیرند، مبارزه کنند. در طول بازی مراحلی را با پیتر پاکر طی می کنید که بیشتر شامل تهیه عکس های مختلف می شوند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or (Windows® XP (with Service Pack 3) and DirectX® 9.0c) or (Windows Vista® with Service Pack 2)
GPU RAM: 512 MB 3D hardware accelerator card required – 100% DirectX® 9.0c with Shader Model 3 support.
GPU: NVidia GeForce 8800 GT / AMD Radeon HD4770
CPU: Intel Core® 2 Duo 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 3800
RAM: 3 GB of Memory
HDD: 8.1 GB of uncompressed hard disk space (Plus 500 MB for swap file)

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1
CPU: Intel Core® 2 Quad 2.4 Ghz or AMD Athlon II X4 2.6 Ghz
GPU: Nvidia GeForce 285 GTX / AMD Radeon HD4830
RAM: 4 GB of Memory

HDD: 8.1 GB of uncompressed hard disk space (Plus 500 MB for swap file)

تصاویری از محیط بازی:

The Amazing Spiderman S2 smal دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC The Amazing Spiderman S1 smal دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC

The Amazing Spiderman S3 smal دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC The Amazing Spiderman S4 smal دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC

The Amazing Spiderman S5 smal دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC The Amazing Spiderman S6 smal دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC

source دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید و به اجرای بازی بپردازید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

caution دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ مهر ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

download دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link

- دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC - دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 126 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Awesomenauts محصول شرکت هلندی Ronimo می باشد که داستان بازی در آینده ای دور در سال ۳۵۸۷ در حال جریان است ، جایی که نبرد بین ارتش ربات ها برای به دست آوردن فرماندهی ستاره ها بسیار اوج گرفته است . کنترل بازی بسیار منحصر به فرد و قابل تنظیم می باشد و با داشتن یک گرافیک ۲ بعدی و زیبا ، می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . برای مشاهده لینک دانلود و همچنین دیدن تصاویری از محیط بازی به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

Awesomenauts دانلود بازي Awesomenauts براي PC

سیستم مورد نیاز بازی :

System: XP, Vista, Windows 7 or Windows 8

CPU : Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or equivalent AMD processor

RAM : 1 GB or more

Graphic Card : ATI or Nvidia Videocard with at least 256MB, or Intel GMA 950 or newer

SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0

DIRECT X : Direct X 9.0 or more

تصاویر محیط بازی :

Awesomenauts S2 smal دانلود بازي Awesomenauts براي PC Awesomenauts S1 smal دانلود بازي Awesomenauts براي PC

Awesomenauts S4 smal دانلود بازي Awesomenauts براي PC Awesomenauts S3 smal دانلود بازي Awesomenauts براي PC

Awesomenauts S6 smal دانلود بازي Awesomenauts براي PC Awesomenauts S5 smal دانلود بازي Awesomenauts براي PC

caution دانلود بازي Awesomenauts براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازي Awesomenauts براي PC لینک های دانلود : Rapidshare Direct Link

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 100 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود. برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

| نسخه نهایی و معتبر FLT ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

Prototype 2 دانلود بازي Prototype 2 براي PC

dvd دانلود بازي Prototype 2 براي PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازي Prototype 2 براي PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

با دیدن این صحنه ها او دچار افسردگی و ناراحتی ها روحی و روانی می شود و همین عوامل باعث دیوانگی او می شود درنهایت در ماموریتی که داشته است خودکشی می کند تا از ناراحتی که دچار ان شده است اسوده شود او لحظات اخر عمر خود را سپری می کند در حال مردن است در این حال انتظاری هر کسی می رود عابر پیاده ای ، پلیس، حتی صدای ضعیف امبولانس اما در عین ناباوری Alex Mercer که در نسخه قبلی شخصیت اصلی بازی بود او را پیدا می کند البته سعی در نجات او دارد وی به همدردی با او می پردازد و می فهمد که علت کشته شدن همسر و دختر heller ویروسی به نام BlackLight است همان ویروسی که شهر را الوده کرده است ، البته خود mercer در منتشر شدن این ویروس نقش بزرگی داشته است ( به اصطلاح گندزده). وقتی heller به هوش می اید دارای قدرت خارق العاده می شود و می تواند هر کاری بکند در این زمان Mercer مسئولیت منتشر شدن ویروس و کشته شدن همسر و دختر heller را قبول می کند. Heller زمانی که این حرف و قبول مسئولیت کشته شدن همسر و دخترش را از زبان mercer می شنود قسم می خورد که در خیلی زود انتقام انها را از او خواهد گرفت فقط کافی است شانس دومی به دست اورد انتقام Heller از Mercer به خاطر خانواده و شهر است که Mercer باعث نابودی انها شده است. همان طور که گقتم ساخت بازی بر عهده radical است زمانی که این شرکت تصمیم به معرفی بازی داشته از لفظ Heller VS Mercer استفاده کرد نکته ای که وجود دارد این است که شرکت گفته است که انها سعی کرده اند داستان پیچیده برای این بازی اماده سازند تا گیمر بیشتر از قبل مشتاق به انجام چند باره بازی باشد.

محیط شهردراین بازی تغییرات چشمگیری داشته است . با وجود الودگی که عامل بدبختی مردم شهر نیویورک شده است Blackwatch Green Zone;و US Marine Crops تمام سعی خود را می کنند تا بتوانند کسانی که از دست این ویروس در امان مانده اند البته به طور موقت ، انها را به مناطق امن منتقل کنند تا بیش از این شهر در اشوفتگی غرق نشود. Yellow Zone: مکان مناسبی برای بازماندگان است که مردم می توانند به زندگی خود ادامه دهند . با این وجود مردم بازهم مورد تهدید هستند در بیرون از این مکان ویروس و در داخل نیرو های امنیتی !! در نهایت Red Zone: بهتر از نام این قسمت را War Zone بگذاریم. جایی که Blacklight به جنگ BlackWatch رفته است . محیط بازی به خوبی طراحی شده است محیط از نظر وجود اشیاء و عوامل نظیر ان غنی است و البته قابلیت انهدام هم دارد شما می توانید محیط پیرامون خود را ویران کنید البته تا جایی که بازی به شما اجازه می دهد. محیط پیرامون شما تنوع خوبی دارد و باعث جذابیت بازی می شود تاثیرات محیطی به خوبی بر روی شخصیت های بازی مشاهده می شود حرکات اکشن و نمایشی به همراه انیمیشن بازی به خوبی طراحی شده است و از نسخه Prptotype 1 خیلی بهتر شده است. جزئیات بازی چند برابر شده است. قابلیت های مختلفی در بازی وجود دارد البته تعدادی از انها در نسخه ی قبلی هم وجود داشت ولی برخی از قابلیت ها نیز جدید هستند یکی از قابلیت ها Sonar نام دارد این قابلیت به شما کمک می کند تا افراد یا اشیا را با فرستادن و دریافت سیگنال پیدا کنید این قابلیت به شما در بازی کمک زیادی خواهد کرد. قابلیت جدید Firearms یا همان اسلحه گرم است که به تازگی در این بازی گنجازنده شده است ( بیشتر شبیه به MiniGun) است و دشمنان جدید به همراه مکان های جدید که باعث جذابیت proToType2خواهد شد.

منبع توضیحات: فروم هفت تیر

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

System: XP , Vista and Windows 7

CPU: 2.3 GHz dual-core Intel or AMD processor

RAM: 1 GB system memory

Graphics: DirectX 9 compatible card with 512 MB RAM, Nvidia 200-series or Radeon 3000-series or better

DirectX compatible sound card

HDD : 12 GB Free

سیستم پیشنهادی بازی :

CPU: 2.4 GHz Quad Core Intel or AMD processor

RAM: 2GB system memory

Graphics: DirectX 10 compatible 1 GB graphics card, Nvidia 400 series or AMD 5000 series or better

DirectX compatible sound card

HDD : 12 GB Free

تصاویری از محیط بازی:

prototype2 screenshots 01 small دانلود بازي Prototype 2 براي PC prototype2 screenshots 02 small دانلود بازي Prototype 2 براي PC

prototype2 screenshots 03 small دانلود بازي Prototype 2 براي PC prototype2 screenshots 04 small دانلود بازي Prototype 2 براي PC

prototype2 screenshots 05 small دانلود بازي Prototype 2 براي PC prototype2 screenshots 06 small دانلود بازي Prototype 2 براي PC

source دانلود بازي Prototype 2 براي PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. فایل ISO مربوط به DVD1 و همچنین DVD2 را با استفاده از نرم افزارهای مربوطه نظیر Daemon Tools اجرا کنید و به نصب بازی بپردازید . پس از اتمام نصب ، از دی وی دی شماره ۲ بازی ، تمام محتویات پوشه Fairlight را در محل نصب باززی کپی کنید و از بازی لذت ببرید .

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۱۰ آبان فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

download دانلود بازي Prototype 2 براي PC دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازي Prototype 2 براي PC دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازي Prototype 2 براي PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

source دانلود بازي Prototype 2 براي PC در این نسخه علاوه برحذف شدن تمامی زبان ها به جز انگلیسی ، از کیفیت ویدئوهای بازی نیز کاسته شده است . این نسخه با کرک FLT آماده شده است و برای نصب آن نیاز به ۶ گیگ فضای خالی دارید .

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 91 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Inversion عنوان یک بازی سوم شخص و شوتر برای PC می باشد که داستان بازی در آینده ای رخ می‌دهد که دشمنانی ناشناخته به نام Lutadore به زمین حمله ور شده اند. تکنولوژی آن‌ها بسیار پیشرفته تر از انسان‌ها است. آن‌ها دارای سلاح‌هایی هستند که می‌تواند جاذبه را کنترل کند. Lutadoreها با استفاده از این سلاح‌ها به راحتی سیستم‌های دفاعی انسان‌ها را از کار انداخته اند و تمام شهرها را نابود کرده اند. نیروهای بیگانه توانسته اند با این قدرت کنترل شهرها را به دست بگیرند و دنیای ما را به سمت نابودی پیش ببرند. آن‌ها توانسته اند با جاذبه صفر مکانیزم برخی از قسمت‌های شهر را تغییر دهند و سیستمی‌را به وجود بیاورند که با استفاده از آن همه چیز دگرگون می‌شود. بازیکنان خود را در نقش دیویس راسل (Davis Russel) و همکارش که لیو دلگادو (Leo Delgado) نام دارد، مشاهده خواهند کرد. آن‌ها بخشی از نیروهای امنیتی شهر هستند که می‌خواهند با حمله بیگانه‌ها مبارزه کنند، اما دلیل این مبارزه تنها تبدیل شدن به یک قهرمان نیست. دیویس در روز حمله نیروهای بیگانه دخترش را گم می‌کند و به همین دلیل قصد دارد او را پیدا کند.

inversion دانلود بازي Inversion براي PC

داستان بازی بیش از حد کلیشه ای است و مانند آن را می‌توان در بازی‌های بسیار زیادی مشاهده کرد. یک فضای آخرالزمانی که بارها و بارها در بازی‌های مختلف دیده شده و کسی که به دنبال دخترش می‌گردد تا آن را نجات دهد. تا میانه‌های بازی، بازیکنان با توضیحات زیادی درباره Lutadoreها مواجه نمی‌شوند و همین طور سوال‌های زیادی به وجود می‌آیند که پاسخ درستی برای آن‌ها پیدا نمی‌شود و بازیکنان بدون هیچ مقدمه ای گرفتار تله‌های جاذبه ای Lutadoreها می‌شوند. داستان بازی دارای شکاف‌های زیادی است که باعث می‌شود روند آن را متوجه نشوید و توضیحات کم آن نیز باعث می‌شود تا در طول بازی با سردرگمی‌مواجه شوید. میان پرده‌های بسیار زیادی را درطول بازی مشاهده می‌کنید که هر کدام آن‌ها بخش‌هایی از بازی را روایت می‌کنند، اما چنان بد طراحی شده اند که با رد کردن آن‌ها نیز چیزی را از دست نداده اید. حتی ارتباط‌های احساسی میان دیویس و دخترش هم خوب از کار درنیامده و واقعاً بد به نظر می‌رسند. خیلی خوشحالیم که می‌توان این قسمت‌ها را رد کرد!

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP/Vista/7

CPU: Intel Core 2 Duo @ 2.0 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4200

Memory: 2 Gb

Hard Drive: 6 Gb free

Video Memory: 512 Mb

Video Card: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 2900

Sound Card: DirectX Compatible

Network: Broadband Internet Connection for Online Multiplayer

DirectX: 9.0c

تصاویر محیط بازی :

inversion S2 smal دانلود بازي Inversion براي PC inversion S1 smal دانلود بازي Inversion براي PC

inversion S4 smal دانلود بازي Inversion براي PC inversion S3 smal دانلود بازي Inversion براي PC

inversion S6 smal دانلود بازي Inversion براي PC inversion S5 smal دانلود بازي Inversion براي PC

caution دانلود بازي Inversion براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازي Inversion براي PC دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 101 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۶ گیگابایت به پست افزوده شد|

spec ops the line cover دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC

dvd دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

یکی از صحنه های ابتدایی بازی آنجایی است که بازیکنان تازه خودشان را در محیط بازی مشاهده می کنند و به یکباره دو مرد را می بینند که از یک پل به وسیله طناب آویزان شده اند و شخص دیگری نیز روبروی آن ها قرار دارد که کنراد (Konrad) نام دارد. به شما گفته می شود که یکی از آن ها دزد آب است و دیگری نیز کل خانواده اش را کشته است.کنراد به شما پیشنهاد می دهد که یکی از این دو نفر را بکشید، اما کدام یک از این افراد مستحق مرگ هستند؟ اگر هر دوی آن ها را بکشید، چه می شود؟ اگر طناب آن ها را با تیر بزنید تا آن ها آزاد شوند، چه می شود؟ این ها تمام آن احتمال هایی هستند که در این صحنه با آن مواجه می شوید. زمانی که در حال گرفتن این تصمیمات هستید، باید به این موضوع فکر کنید که آن ها روی روند بازی شما تأثیرگذار هستند و در قسمت های مختلف بازی می توانند باعث بروز اتفاقات جدید شوند. همیشه باید به بهترین و بدترین حالت توجه کنید. انتخاب های شما ممکن است باعث شود که اتفاقات مختلفی هم برای هم تیمی های شما رخ بدهند.

این انتخاب ها باعث می شوند که بازی کم کم شخصیت فرد اول بازی را تغییر دهد و مشاهده کنید که رفتار او متفاوت می شود. در تیم شما افراد تازه کار وجود دارند که باید به آن ها روحیه بدهید و در بسیاری از موارد نیز باید به آن ها بگویید که کارهای شما را نگاه کنند تا بتوانند در شرایط مختلف خوب عمل کنند. مهارت شخصیت اصلی روی سایر شخصیت ها نیز تأثیرگذار است. پس از چند مرحله، بعد از قسمت ابتدایی بازی و بعد از اینکه با صحنه های مختلفی روبرو شدید، به یک مکان بسیار تخریب پذیر می رسید. دیدن این قسمت ها واقعاً هیجان انگیز است و قطعاً شما را جذب خود می کنند. در این قسمت ها زمانی که دستوری به سایر هم تیمی ها می دهید، مشاهده می کنید که در صدای آن ها حالتی ترس وجود دارد که دیگر مانند همیشه با اطمینان جواب شما را نمی دهند. آن ها می خواهند زنده بمانند و به خانه برگردند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3 Processor: Intel Core 2 Duo @ 2Ghz / AMD Athlon 64 X2 equivalent Memory: 2 GB RAM Hard Disk Space: 6 GB free Video Card: NVIDIA GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600XT (256 MB memory) DirectX®: 9.0 Sound: DirectX Compatible Additional: Initial installation requires one-time internet connection for Steam authentication; software installations required (included with the game) include: STEAM Client, Microsoft Direct X, Visual C++ 2008 Redistributable, Visual C++ 2005 SP1 RedistributableCompatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista/7 SP1 Processor: 2.4 GHz Quad Core processor Memory: 3 GB RAM Hard Disk Space: 10 GB free Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GTX/ATI Radeon HD 4850 (512+ MB memory) DirectX®: 9.0 Sound: DirectX Compatible Additional: Initial installation requires one-time internet connection for Steam authentication; software installations required (included with the game) include: STEAM Client, Microsoft Direct X, Visual C++ 2008 Redistributable, Visual C++ 2005 SP1 RedistributableCompatible

تصاویری از محیط بازی:

Spec Ops The Line S2 smal دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC Spec Ops The Line S1 smal دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC

Spec Ops The Line S3 smal دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC Spec Ops The Line S4 smal دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC

Spec Ops The Line S5 smal دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC Spec Ops The Line S6 smal دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC

source دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

caution دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

توجه:لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ مهر ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

download دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

download دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC - دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire

نسخه فشرده ۴٫۶ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده ی سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تمامی زبان های بازی به غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است. ویدیوهای بخش مالتی پلیر بازی حذف شده ، اما ویدیوها و صدای گیم پلی بازی به صورت کامل بوده و هیچگونه تبدیلی صورت نگرفته است. بازی کرک شده توسط گروه SKIDROW می باشد. پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها از غیر فعال بودن آنتی ویروس خود مطمئن شوید و سپس به نصب بازی بپردازید. فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

download دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC دانلود نسخه BlackBox بازی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC - دانلود نسخه BlackBox به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر

- دانلود آخرین نسخه پیش نیاز PhysX برای رفع مشکل Fatal Error در نسخه بلک باکس

منبع:دانلود ها

وبمن بازدید : 80 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

LEGO Batman 2 DC Super Heroes یک بازی اکشن با درون مایه طنر است که برای تمام پلتفرم ها منتشر شده است . اینبار Traveller’s Tales سبک Open-World را به دنیای LEGO Batman آورده است. در حالیکه داستان خیلی خطی خواهد بود و یک ماجرای شر مربوط به جوکر (Joker) و لکس لوتور (Lex Luthor) در آن وجود دارد، این قابلیت برای شما وجود دارد که به بیرون رفته و شهر Gotham را سیاحت کنید.معلوم است که بازی از این لحاظ نگاهی به Batman: Arkham City داشته است. شاید داستان، شما را به یک سری مکان های خاص و محدود ببرد، ولی شما هر لحظه می توانید به مکان های دیگر سر بزنید. بعضی از محیط ها از همان ابتدای بازی قابل دسترسی هستند، ولی بعضی از آن ها نیازمند یک سری مضامین (مثلاً لباس های خاص برای شخصیت ها) هستند. بتمن (Batman) و رابین (Robin) لباس های مخصوص خود را دارند و وقتی آن ها را می پوشند، قابلیت های جالبی پیدا می کنند. لباس های فراوانی در طول مراحل وجود دارند که می توانید آن ها را بدست آورده و از قابلیت هایشان استفاده کنید و حتی در مواقع خاص می توانید خیلی سریع آن ها را عوض کنید.

LEGO.Batman.2. دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي PC

مثلاً رابین یک لباس آکروبات دارد که به او اجازه می دهد از بعضی مناطق عبور کند و از دیوارها بالا برود و اگر این لباس را بر تن نداشته باشید، نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید. بتمن یک لباس دارد که به درد بخش مخفی-کاری بازی می خورد. در این لباس شما از دید بعضی نگهبان ها و دوربین های امنیتی پنهان می مانید. اگر لباس الکتریسیته را بپوشید، می توانید از نگهبان های الکتریسیته عبور کنید و گنج های دوست داشتنی بازی را پیدا کنید. در نسخه قبل، بعضی از شخصیت های اصلی کمیک های DC در بازی وجود داشتند. اینبار این رقم خیلی بیشتر شده و شخصیت های خوب و بد بسیاری به نسخه دوم اضافه شده اند.

۵۰ شخصیت قابل بازی در LEGO Batman 2 وجود دارند که بتمن و رابین در وقایع اصلی داستان ایفای نقش می کنند و البته سوپرمن (Superman) هم در این ماجرا نقش بزرگی دارد. شخصیت سوپرمن در بازی قابلیت های جالبی دارد و شما واقعاً می توانید یک سوپرمن باشید، نه اینکه فقط ظاهر او را بپوشید. می توانید دشمن ها را منجمد کنید، در آسمان پرواز کنید و به جاهایی بروید که نه بتمن و نه رابین توانایی رسیدن به آنجا را دارند. شاید به نظرتان سوپرمن هر کاری می تواند بکند و با این تعاریف از قدرت های او، وی را قوی تر از همه ببینید. درست است، ولی برای رسیدن به او باید در نقش تمام شخصیت ها بازی کنید و به تمام بخش های Gotham هم دسترسی پیدا کنید. LEGO Batman 2 مضامین بیشتری دارد که آن را از سایر بازی های LEGO متفاوت می کند.

تصاویری از محیط بازی:

LEGO Batman 2 S2 smal دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي PC LEGO Batman 2 S1 smal دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي PC

LEGO Batman 2 S4 smal دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي PC LEGO Batman 2 S3 smal دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي PC

LEGO Batman 2 S6 smal دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي PC LEGO Batman 2 S5 smal دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي PC

caution دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي PC دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 84 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند که همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یک بازی تاکتیکی نظامی است که در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد که حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود که اصلاح طلبان کشور روسیه از های غلط کشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور کنترل کشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست اضافه شد . |

| کرک فیکس SKIDROW به صورت جداگانه افزوده شد |

| آپدیت شماره v1.01 به پست اضافه گردید |

Ghost Recon Future Soldier دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC

از آنجایی که بازی در سال ۲۰۳۰ اتفاق می افتد، لباس سربازها به لطف استفاده از تکنولوژی نانو بسیار سبک است که سرباز به راحتی می تواند در آن حرکت کند. کلاس بعدی تک تیرانداز (Sniper) است که مسلما خیلی در نبردهای سنگین شرکت نمی کند. وظیفه شما این است که ابتدا یک نقطه امن برای تیراندازی پیدا کرده و دشمنان را از پا در می آورید. به لطف پیشرفت تکنولوژی می توانید دشمنان را از فاصله خیلی دور و حتی پشت دیوار مشاهده کرده و آن ها را از پای در آورید. کلاس چهارم Weirder است که نقش مهمی در شلوغی های نبرد بازی می کند. آن ها شنل هایی دارند که عملا بدنشان را نامرئی می کند و همانند روح می توانند دشمنان را از پای در آورند.

در کل Ghost Recon جدید بسیار سریع تر شده و نبردها در فواصل نزدیک تر شکل می گیرند. البته این بازی همانند Gears of War مستقیم نیست و هنوز همانند نسخه های قبل، بیشتر یک بازی تاکتیکی است تا یک تیراندازی محض. به همین دلیل شما باید بیشتر روی کار تیمی تمرکز داشته باشید. بخش چندنفره Future Soldier بسیار پیشرفته کار شده و باید با هم تیمی هایتان تاکتیکی بازی کنید و هوای همدیگر را داشته باشید. می توانید سوار بر وسایل نقلیه شده و یکی از دوستانتان تیراندازی کند. در کل این بخش بیشتر بر پایه کار تیمی است تا تک نفره و چیزی برای خودنمایی فردی. Future Soldier به نظر خیلی سریع تر و سر راست تر از قبل شده است.

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1)s

CPU: 3.0 GHz Intel® Pentium® D or 2.2 GHz AMD Athlon™ X2 4400+ (Intel® Core™2 Quad Q9450 or AMD Phenom™ II X4 940 or better recommended)s

Memory: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, 7 (2 GB / 3 GB recommended)s

Graphics: 512 MB DirectX® 9.0c-compliant video card with Shader Model 4.0 or higher (see supported list)*s

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 25 GB

Sound: DirectX 9.0c-compliant

تصاویری از محیط بازی:

Ghost Recon Future Soldier s2 smal دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC Ghost Recon Future Soldier s1 smal دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC

Ghost Recon Future Soldier s4 smal دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC Ghost Recon Future Soldier s3 smal دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC

Ghost Recon Future Soldier s6 smal دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC Ghost Recon Future Soldier s5 smal دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC

caution دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۹ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۱۴ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC دانلود Crack Fix بازی به صورت جداگانه

برای استفاده تمام محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی و جایگزین کنید . این کرک برای حل مشکل برخی از کاربران در هنگام شروع بازی منتشر شده است . بازی را به صورت آفلاین اجرا نمایید و یا از بلوک شدن فایل Ubisoft Launcher توسط فایروال مطمئن شوید .

download دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC دانلود آپدیت v1.01 بازی به صورت جداگانه

caution دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

در این نسخه تمام زبان های بازی به جزانگلیسی حذف شده اند و تنها زیرنویس های آن ها موجود می باشد . ویدئوهای بازی نیز از کیفیت ۱۰۸۰p به ۷۲۰p کاسته شده اند . بازی با کرک نهایی SKIDROW آماده شده است و کرک فیکس نیز در این نسخه قابل استفاده می باشد .

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از نصب تمام محتویات پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی کنید . بازی را به صورت آفلاین اجرا کنید که در اولین اجرا بازی از شما User & Password می خواهد . در بخش Username کلمه SKIDROW را تایپ کنید و برای بخش پسورد نیز رمزی دلخواه وارد نمایید و با زدن تیک remember me بازی را اجرا کنید .

download دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC دانلود نسخه BlackBox بازی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

منع:دانلودها

وبمن بازدید : 136 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Tiny and Big Grandpas Leftovers – داستان بازی در مورد شخصیت بازی به نام Tiny می باشد که یک مخترع است . تینی برای یافتن زیرشلواری با ارزش پدربزرگ خود به پا به یک ماجراجویی جدید می گذارد و در بیابان ها به دنبال یافتن سرنخ هایی می باشد . ولی شما در این بیابان ها تنها نیستید و دشمنانی وجود دارند که می بایست با استفاده از اختراع های تینی از جمع تفنگ لیزری و طناب ، آن ها را نابود سازید . محیط های اطراف شما با قوانین فیزیک طراحی شده اند که با چاشنی یک داستان عجیب و طنز آمیز گیم پلی روان و خوبی را رقم زده اند . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی را به همراه لینک های دانلود مشاهده نمایید .

Tiny and Big Grandpas Leftovers دانلود بازي Tiny and Big Grandpas Leftovers براي PC

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP

CPU: Core 2 Duo / Athlon X2, at least 2 GHz RAM: 1 GB RAM

Graphics: ATI Radeon 2400 or better / NVIDIA GeForce 8600 or better

Hard Drive: 1500 MB HD space

Sound: OpenAL compatible

Additional Notes: 3 button mouse or Xbox 360 controller recommended. Requires Open GL drivers

تصاویری از محیط بازی:

Tiny and Big S2 smal دانلود بازي Tiny and Big Grandpas Leftovers براي PC Tiny and Big S1 smal دانلود بازي Tiny and Big Grandpas Leftovers براي PC

Tiny and Big S4 smal دانلود بازي Tiny and Big Grandpas Leftovers براي PC Tiny and Big S3 smal دانلود بازي Tiny and Big Grandpas Leftovers براي PC

Tiny and Big S6 smal دانلود بازي Tiny and Big Grandpas Leftovers براي PC Tiny and Big S5 smal دانلود بازي Tiny and Big Grandpas Leftovers براي PC

caution دانلود بازي Tiny and Big Grandpas Leftovers براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

password دانلود بازي Tiny and Big Grandpas Leftovers براي PC پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازي Tiny and Big Grandpas Leftovers براي PC لینک دانلود ۸۰۲٫۸ مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 123 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Intrusion 2 یک بازی کم حجم و اکشن برای Pc می باشد که به تازگی منتشر شده است . این بازی شما را به یک دنیای دوبعدی و زیبا می برد ، در جایی که شاهد محیط های تخیلی خواهید بود . سیاره توسط شرکت hostile اشغال شده است که این شرکت در زمینه تحقیق در مورد سلاح های نظامی ممنوع فعالیت دارد . وظیفه شما نابود سازی این شرکت می باشد . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

Intrusion 2 بازي كم حجم و اكشن نفوذ Intrusion 2 v1.0 Full

تصاویری از محیط بازی:

Intrusion 2 smal S2 بازي كم حجم و اكشن نفوذ Intrusion 2 v1.0 Full Intrusion 2 smal S1 بازي كم حجم و اكشن نفوذ Intrusion 2 v1.0 Full

password بازي كم حجم و اكشن نفوذ Intrusion 2 v1.0 Full پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازي كم حجم و اكشن نفوذ Intrusion 2 v1.0 Full لینک دانلود ۴۸٫۴ مگابایت | لینک کمکی

 

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 79 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Max Payne 3 بازی مکس پین پس از ۱۲ سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .

|نسخه نهایی RELOADED بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۱ گیگابایت به پست افزوده شد|

|لینک های سرور مدیافایر آپدیت شد|

|آپدیت جدید بازی ، ورژن v1.0.0.22 نسخه RELOADED به پست اضافه شد|

max payne 3 pc cover small دانلود بازی Max Payne 3 برای PC

dvd دانلود بازی Max Payne 3 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در چهار دی وی دی (۹ گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Max Payne 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند.خود سازندگان با دادن امیدواری به طرفداران اظهار کرده اند هنوز Max Payne 3 یک فیلم نوآور است و آنها توانسته اند این حس را در قالب فضاهای مخروبه و نورپردازی های تاریک دنیای زیرزمینی خلافکاران سائوپائلویی ایجاد کنند.لذا هیچ نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت.فلش بکها و بازگشت به فضای نیویورک هم در این بین کمک شایانی خواهد کرد تا این حس خاص در بازی حفظ شود.

هنوز از مکانیسم نبردها و هسته اصلی گیم پلی Max Payne 3 به غیر از چند نکته ی کوچک اطلاعات چندانی فاش نشده است.سبک بازی همانند دو شماره قبلی یک شوتر سوم شخص است.این بار اتفاق افتادن بازی در سائوپائولو و نوع ساختار خاص شهر شرایط متفاوتی را در درگیری ها ایجاد کرده و به خاطر محیط های درهم و مخروبه که نتیجه ای جز ظاهر شدن دشمنان از نقاط کور ندارد,بازی را از حالت یک شوتر معمولی به یک شوتر استراتزیک تر تبدیل کرده است .بر خلاف اکثر ساخته های Rockstar عنوان Max Payne 3 یک بازی Open-World نیست.بازی دارای روندی خطی و جهانی بسته خواهد بود.خطی بودن بازی بدین معنا نیست که بازی در گیم پلی خود دچار یکنواختی بشود,بلکه این هوش مصنوعی پیچیده دشمنان هست که با ایجاد شرایطی غیر قابل پیش بینی,بازی و گیم پلی آن را در تمامی لحظات پویا و دینامیک نگه خواهد داشت.قرار است در Max Payne 3 مکس از یک سیستم کاور گیری جدیدی بهره ببرد.به طوری که گفته شده حالا در بازی میتوانید با دولا شدن و قرار گیری در زیر آبجکتهای مختلف نیز برای خود یک جان پناه موقتی بسازید.بدین منظور شلیک کور هم در بازی وجود خواد داشت که مکس را قادر میسازد از پست سنگر خود نیز به سوی دشمنان نیز شلیک کند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit)
CPU: Intel Dual Core 3GHz or AMD equivalent
RAM: 3GB System RAM
Graphic Cars: NVIDIA GeForce 450 512MB RAM
or AMD Radeon HD 4870 512MB RAM

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/Vista (32 or 64 bit)
CPU: Intel i7 Quad Core 2.8Ghz or AMD equivalent
RAM: 3GB System RAM
Graphic Card: NVIDIA GeForce 480 1GB RAM
or AMD Radeon HD 5870 1GB RAM

تصاویری از محیط بازی:

max payne 3 screenshots S2 دانلود بازی Max Payne 3 برای PC max payne 3 screenshots S1 دانلود بازی Max Payne 3 برای PC

max payne 3 screenshots S3 دانلود بازی Max Payne 3 برای PC max payne 3 screenshots S4 دانلود بازی Max Payne 3 برای PC

max payne 3 screenshots S5 دانلود بازی Max Payne 3 برای PC max payne 3 screenshots S6 دانلود بازی Max Payne 3 برای PC

source دانلود بازی Max Payne 3 برای PC توضیحات نصب:

ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما در طی تمامی مراحل نصب و اجرای بازی غیرفعال باشد. حال پس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. برای اجرای فایل های ISO بدست آمده ، حتما از نرم افزار Daemon Tools استفاده نمایید و از DVD شماره ۱ شروع به نصب نمایید.
پس از اتمام نصب بازی ، وقتی که بازی برای آپدیت به اینترنت وصل شد و درخواست آپدیت نمود ، آن را کنسل نمایید. به فولدر CrackUpdates که در DVD4 موجود می باشد مراجعه نمایید و تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را نصب نمایید.
پس از اتمام نصب آپدیت ها ، به فولدر Crack مراجعه نموده و فولدر profiles را دل محل زیر کپی نمایید:

%USERPROFILE%DocumentsRockstar GamesSocial Club
OR
C:UsersYOUR USERNAMEDocumentsRockstar GamesSocial Club

پس از اتمام این مرحله ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محلی که بازی را نصب نموده اید جایگزین نمایید.
دقت داشته باشید که برای اجرای بازی ، حتما باید بازی دسترسی به اینترنت نداشته باشد. برای این کار هم می توانید اینترنت خود را به کل غیر فعال نمایید و هم می توانید بازی را توسط فایروال خود بلاک نموده و مانع از دسترسی بازی به اینترنت شوید.
روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بی نهایت و فوق العاده زیبا ، لذت کافی را ببرید.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

caution دانلود بازی Max Payne 3 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ آبان ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

download دانلود بازی Max Payne 3 برای PC دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۹ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

download دانلود بازی Max Payne 3 برای PC - دانلود DVD1 به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire (آپدیت شده ۲)

download دانلود بازی Max Payne 3 برای PC دانلود DVD 2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۹ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

download دانلود بازی Max Payne 3 برای PC - دانلود DVD2 به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire (آپدیت شده ۲)

download دانلود بازی Max Payne 3 برای PC دانلود DVD 3 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۹ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

download دانلود بازی Max Payne 3 برای PC- دانلود DVD3 به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire (آپدیت شده ۲)

download دانلود بازی Max Payne 3 برای PC دانلود DVD 4 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

download دانلود بازی Max Payne 3 برای PC - دانلود DVD4 به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire (آپدیت شده ۲)

download دانلود بازی Max Payne 3 برای PC - دانلود کرک و آپدیت نهایی RELOADED بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازی Max Payne 3 برای PC - دانلود آپدیت جدید بازی نسخه Max Payne 3 Update v1.0.0.22 RELOADED

نسخه فشرده ۱۱ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده ی سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تمامی زبان های بازی به غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است. زیرنویس های بازی به ۸ زبان می باشد. کیفیت صداهای بازی هیچ تغییری نداشته ، کیفیت ویدیوهای بازی از رزولوشن ۱۰۸۰p به ۷۲۰p کاهش پیدا کرده اند. از گیم پلی بازی هیچ چیزی کاسته نشده و کامل می باشد. بازی کرک شده توسط گروه RELOADED می باشد و برای نصب این نسخه نیاز به حداقل ۲ گیگابایت فضای خالی رم و ۲۲ گیگابایت فضای خالی هارد برای نصب بازی و ۴ گیگابایت فضای خالی مطلق در درایو C برای Temp دارید.

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را نصب نمایید.

پس از نصب آپدیت ها ، به محل نصب بازی رفته و فولدر profiles را پیدا کنید. حال این فولدر را در آدرس زیر کپی نمایید:

%USERPROFILE%DocumentsRockstar GamesSocial Club
OR
C:UsersYOUR USERNAMEDocumentsRockstar GamesSocial Club

مطمئن شوید که فایل اجرایی بازی شما توسط فایروال ویندوز شما بلاک شده باشد تا دسترسی به اینترنت نداشته باشد. و یا اینکه می توانید قبل از اجرای بازی سیستم خود را به کل از اینترنت قطع نمایید. رعایت این نکته که بازی به اینترنت متصل نباشد از اهمیت زیادی برخوردار است. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بی نهایت و فوق العاده زیبا ، لذت کافی را ببرید.

download دانلود بازی Max Payne 3 برای PC دانلود نسخه BlackBox بازی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link Direct Link 2

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link Direct Link 2

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link Direct Link 2

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link Direct Link 2

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link Direct Link 2

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link Direct Link 2

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link Direct Link 2

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link Direct Link 2

دانلود پارت ۹ : Rapidshare Direct Link Direct Link 2

دانلود پارت ۱۰ : Rapidshare Direct Link Direct Link 2

دانلود پارت ۱۱ : Rapidshare Direct Link Direct Link 2

دانلود پارت ۱۲ : Rapidshare Direct Link Direct Link 2

download دانلود بازی Max Payne 3 برای PC - دانلود نسخه BlackBox بازی به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire (2 آپدیت شده)

منبع:دانلود ها

وبمن بازدید : 47 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Borderlands 2 ادامه نسخه ی اول و موفقی است که تیم Gearbox در سال ۲۰۰۹ آن را خلق، و ۲K در سرتاسر دنیا توزیع کرد.شماره اول بازی از روندی ساده و خشک پیروی می‌کرد، اسلحه خود را بگیرید و هرچه سر راه دیدید به رگبار ببندید تا به گنجینه سرزمین Pandora برسید. هرچند بازی در چند ساعت ابتدایی حس تازه‌بودن به بازیباز می‌داد، اما در ادامه شاهد تکراری شدن محیط و گیم‌پلی آن بودیم. اما با این همه Borderlands 1 توانست با فروش بیش از ۴ میلیون نسخه در سرتاسر جهان خود را به بازیبازان ثابت و Gearbox را مجاب به ساخت ادامه ی آن کند.
حال به Borderlands 2 می‌رسیم. این بار همه چیز متفاوت است، از محیط گرفته تا طراحی شخصیت‌های خوب و بد و اسلحه‌ها. داستان بازی پنج سال بعد از اتفاقات Borderlands 1 رخ خواهد داد و شخصی به نام Hand Some Jack آغازگر تمام شلوغی‌ها و خون ریزی‌ها در بازی است. مسابقه‌ای خونین با پاداشی بزرگ فقط برای خوش گذرانی Hands Some Jack برگزار می‌شود و شما در گروهی چهار نفره پا به میدان می‌گذارید و پس از درگیری‌ها و خشونت فراوان پیروز میدان شده، به امید پاداش با ارزش خود می‌روید، اما نه خبری از پاداشی است که برای آن جان کندید و نه خبری از پاداش دهنده یعنی Hand Some Jack. پس از آن شما به سرزمینی به نام Tundra رهسپار می‌شوید، و از آن پس و طی اتفاقاتی هدف اصلی شما کشتن باعث و بانی این بدبختی خواهد بود. نمی‌توان به این زودی در مورد جذاب بودن یا تکراری شدن روند بازی نظر داد، اما می‌توان آن را لذت بخش دانست، زیرا این بار بازی با Co-Op چهار نفره و با گیم پلی نزدیک به ۲۵ تا ۳۵ ساعت، اوقات خوشی را برای شما و دوستانتان در میان خشونت و دنیای پر از هیایو رقم خواهد زد.

| نسخه معتبر SKIDROW ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد . |

rrrrr دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

dvd دانلود بازی Borderlands 2 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Borderlands 2 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

System: XP , Vista and Windows 7

CPU : 2 GHz dual core 64-bit Intel or AMD processor

RAM : 1 GB or more

Graphic Card : DirectX 9 compatible 512 MB graphics card, Nvidia 200 series series or AMD Radeon 4000 series

SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0

DIRECT X : Direct X 9.0 or more

سیستم پیشنهادی:

System: Windows XP SP3, Vista SP2, 7

CPU : 2.8 GHz dual core 64-bit Intel or AMD processor

RAM : 2 GB or more

Graphic Card : DirectX 10 compatible 1GB graphics card, Nvidia 400 / AMD 5000 series

DIRECT X : Direct X 9.0 or more

تصاویری از محیط بازی:

Borderlands 2 s1 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC Borderlands 2 s2 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

Borderlands 2 s3 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC Borderlands 2 s4 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

Borderlands 2 s5 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC Borderlands 2 s6 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

source دانلود بازی Borderlands 2 برای PC توضیحات نصب:

پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال ویندوز یا آنتی ویروس خود بلاک کنید تا از دسترسی بازی به اینترنت و آپدیت آن جلوگیری شود. همچنین فایل اجرایی بازی را در قسمت Exclusions آنتی ویروس خود قرار دهید تا زمانی که آنتی ویروس خود را فعال می سازید از پاک کردن کرک بازی جلوگیری شود. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بی نهایت زیبا نهایت لذت را ببرید.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

caution دانلود بازی Borderlands 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


download دانلود بازی Borderlands 2 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link

– دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازی Borderlands 2 برای PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 65 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Uprising44 The Silent Shadows یک بازی استراتژیکی می باشد که در برخی از صحنه های آن می بایست به صورت سوم شخص بازی را ادامه بدهید . این یک ترکیب منحصربفرد از ترکیب این دو حالت می باشد که در عمق آن داستانی جالب نهفته است . داستان بازی در جنگ جهانی دوم در حال اتفاق است . می توانید با استفاده از ۱۶ سلاح مختلف و با تاکنیک های جنگی سربازان خود را هدایت کنید و دستورهای مختلفی نظیر دفاع ، حمله ، مبارزه در محله های نزدیک و … را به آن ها بدهید و به طور کل نظارت کاملی برروی عملکرد هریک از آن ها داشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

Uprising44 The Silent Shadows دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

سیستم مورد نیاز بازی :

  • OS: Windows Vista / Windows 7
  • Processor: Dual Core 2.4GHz processor
  • Memory: 2 GB RAM
  • Graphics: Shader 4.0 compatible card (minimum: Nvidia GeForce 9800, AMD Radeon 4830)
  • Hard Drive: 5 GB HD space
  • Other Requirements: Broadband Internet connection
  • Additional : Onboard Video Card: Not Supported

تصاویری از محیط بازی:

Uprising44 The Silent Shadows S1 smal دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC Uprising44 The Silent Shadows S2 smal دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

Uprising44 The Silent Shadows S3 smal دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC Uprising44 The Silent Shadows S4 smal دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

Uprising44 The Silent Shadows S5 smal دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC Uprising44 The Silent Shadows S6 smal دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

caution دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link


منبع : دانلودها

وبمن بازدید : 43 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی Damage Inc Pacific Squadron WWII شما را به نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم می برد . جایی که نبرد هوایی بر فراز اقیانوس اطلس به اوج خود رسیده است . به طور کل این بازی یکی از بهترین بازی های شبیه سازی پرواز در زمان جنگ جهانی دوم است . ۲۳ ماموریت جذاب در انتظار شما می باشد که برای تکمیل کردن آن ها می توانید از ۳۰ نوع هواپیمای جنگی استفاده کنید . می بایست دشمنان خود را در موقعیت های مختلفی مثل هوا به هوا ، هوا به زمین و هوا به کشتی هدف گیری و نابود کنید . در ادامه می توانید نسخه SKIDROW این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

Damage Inc Pacific Squadron WWII دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP , Windows Vista, Windows 7

CPU: Intel Core 2 Duo 2.0GHz or AMD Athlon X2 4000

RAM: 1 GB system RAM

VGA: NVIDIA GeForce 7800 or ATI Radeon HD 2600 Pro, 256MB, Shader Model 3.0+ Graphics Card

DX: DirectX 9.0c or DirectX 10

HDD: 4 GB Free Space

تصاویری از محیط بازی:

Damage Inc Pacific Squadron WWII S2 smal دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC Damage Inc Pacific Squadron WWII S1 smal دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC

Damage Inc Pacific Squadron WWII S4 smal دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC Damage Inc Pacific Squadron WWII S3 smal دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC

Damage Inc Pacific Squadron WWII S6 smal دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC Damage Inc Pacific Squadron WWII S5 smal دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

caution دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 33 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.

| نسخه معتبر SKIDROW ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد . |

| آپدیت شماره ۲ بازی با حجم ۳٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد |

darksiders 2 دانلود بازي Darksiders II براي PC

dvd دانلود بازي Darksiders II براي PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازي Darksiders II براي PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

آیتم های مختلف را می توان در این بازی با هم ترکیب کرد و چیزهای جدیدی به وجود آورد. حتی می توان قدرت های شخصیت بازی را به صورتی ارتقاء داد که او شخصیتی کاملاً جادویی داشته باشد و با اجرای جادوهای مختلف بازی را ادامه بدهد، یا او را به یک شمشیر باز حرفه ای تبدیل کرد. دونالد در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره می کند که سیستم های مختلف مبارزه ای در این بازی همگی بر اساس المان های نقش آفرینی طراحی شده اند. او می گوید: "ما در Vigil طرفداران سبک نقش آفرینی هستیم و اگر زمان و وقت کافی هم در اختیار داشتیم، می توانستیم این کار را با نسخه اول هم انجام دهیم. اما برای انجام این کار زمانی هم برای ترکیب درست سبک ها با هم می خواستیم.

باید بازی را به صورتی طراحی می کردیم که تعادل در آن برقرار باشد. این یکی از مهمترین و بزرگترین چالش هایی بود که ما با آن مواجه بودیم. در این بازی با دشمنان زیادی روبرو می شوید و حالت های مبارزه ای زیادی را تجربه می کنید. تجربه ما در ساخت نسخه اول باعث شد که با قسمت اکشن بازی مشکلی نداشته باشیم. در این بازی بازیکنان فرصت های زیادی پیش رو خواهند داشت که می توانند مسیر بازی تغییر دهند. در این بازی با چالش های جدیدی روبرو می شوند." Darksiders II دارای محیط های بسیار متفاوتی خواهد بود و این موضوع بازی را از نسخه اول متمایز می کند. در نسخه اول، بازی در مکان های بزرگ آخرالزمانی در زمین رخ می داد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP SP3, Vista SP1, Windows 7

CPU: AMD Athlon 64 Processor 3800+ 2.4Ghz, Intel Pentium 4 530 3.0Ghz Processor

RAM: 1GB RAM (Windows XP), 2GB RAM (Vista / Windows 7)s

VGA: ATI Radeon X1900 or NVIDIA GeForce 8800/GeForce GT220 with 256MB of Video RAM

DX: DirectX 9.0c

HDD: 12GB free hard drive space

سیستم پیشنهادی بازی :

OS: Windows XP SP3, Vista SP1, Windows 7

CPU: AMD Athlon 64 X2 5200+ Dual Core 2.60Ghz, Intel Core 2 Duo E6420 Dual Core 2.13Ghz

RAM: 2GB RAM (Windows XP), 3GB RAM (Vista / Windows 7)s

VGA: ATI Radeon HD 3870 or NVIDIA GeForce GTS 240 with 256MB of Video RAM

DX: DirectX 9.0c

HDD: 12GB free hard drive space

تصاویری از محیط بازی:

Darksiders II S2 smal دانلود بازي Darksiders II براي PC Darksiders II S1 smal دانلود بازي Darksiders II براي PC

Darksiders II S4 smal دانلود بازي Darksiders II براي PC Darksiders II S3 smal دانلود بازي Darksiders II براي PC

Darksiders II S6 smal دانلود بازي Darksiders II براي PC Darksiders II S5 smal دانلود بازي Darksiders II براي PC

source دانلود بازي Darksiders II براي PC توضیحات: پس از دانلود با یک فایل ISO مواجه می شوید که می توانید با خود نرم افزار Winrar و یا برنامه هایی همچون Daemon Tools آن را اکسترک نمایید . پس از نصب ، کرک را به صورت جداگانه دانلود کنید و تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی کنید. بازی را با فایل Launcher.exe اجرا نمایید و زبان انگلیسی را انتخاب کنید .

caution دانلود بازي Darksiders II براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازي Darksiders II براي PC دانلود نسخه SKIDROW در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازي Darksiders II براي PC دانلود کرک بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازي Darksiders II براي PC دانلود آپدیت شماره ۲ بازی در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

source دانلود بازي Darksiders II براي PC تغییرات صورت گرفته در این آپدیت

برای استفاده کافیست آپدیت را نصب کنید و سپس تمام محتویات پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی و جایگزین کنید .

download دانلود بازي Darksiders II براي PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

source دانلود بازي Darksiders II براي PC در نسخه BlackBox تنها سایر زبان های بازی به جز انگلیسی حذف شده اند و ویدئوهای بازی هیچ تغییری نکرده اند . این نسخه limited edition می باشد که DLC های بازی نیز در آن موجود می باشند که با کرک SKIROW آماده شده است .

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 46 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Mass Effect 3 سومین قسمت از سری بازی های Mass Effect که هرساله EA با انتشار نسخه ای جدید از این بازی ،‌ قدرت خود را ثابت می کند . یکی از مهمترین تغییر سیستم گیم پلی مس افکت نسبت به نسخه‌های قبلی، سیستم نقش‌آفرینی آن است. در نسخه‌های گذشته با وجود گستردگی امکانات کلاس‌های مختلف و سیستم ارتقاء آنها، در نهایت هم سیستم نقش‌آفرینی بازی اقیانوسی بود به عمق پنج متر و بدون هیچ چالشی، خطی و مستقیم ادامه پیدا می‌کرد و در نقطه‌ای به اوج خود می رسید. تنها چالش انتخاب قدرت مورد نظر و ارتقاء آن بود. اما درخت نقش‌آفرینی مس افکت ۳ به سیاق بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک، شاخه‌ای طراحی شده است. در این نوع از سیستم نقش‌آفرینی، با هربار قوی‌تر شدن یک قدرت یا ویژگی، امکانی به گیمر داده می‌شود تا انتخاب کند که چه ویژگی خاصی به آن قدرت یا ویژگی باید داده شود. مثلا برای کلاس سرباز، مهمات آتش‌زا را می‌توان در جهات مختلفی ارتقاء داد، یکی باعث افزایش قدرت آن می‌شود، یکی باعث می‌شود دشمنان پس از تیر خوردن بترسند و کنترل خودشان را از دست بدهند، یکی باعث می شود بقیه اعضای تیم هم از این ویژگی استفاده کنند و دیگری باعث افزایش ظرفیت مهمات اسلحه می شود. برای مطالعه نقد کامل بازی و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

| نسخه نهایی RELOADED ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم Black Box به پست اضافه شد |

| DLC جدید بازی به نام Extended Cut DLC با حجم ۱٫۸ گیگابایت به پست افزوده شد |

| جدیدترین DLC رسمی بازی با عنوان Leviathan و حجم ۱٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد |

Mass Effect 3 دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC

dvd دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC شما می توانید این بازی زیبا را در چهار DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

نکته مثبت این سیستم، عمق بخشیدن به سیستم نقش‌آفرینی بازی است. گیمر باید دقیقا انتخاب کند که قرار است فرمانده شپرد او تبدیل به چه نوعی از یک کلاس مختلف شود. تصمیمات اشتباه در این نوع نقش آفرینی دست آخر برای گیمر شخصیتی باقی می‌گذارند که نصفه و نیمه از همه قدرتها برخوردار است و در نهایت هم نمی تواند هیچ استفاده‌ای از آنها بکند. در مورد نکته منفی این سیستم جدید، هنوز چیزی به ذهنمان نرسیده است!

از انتقادات مطرح سری مس افکت، اسلحه خانه شپرد بوده است. به عنوان قهرمان بشریت و کسی که مقدر است تا کهکشان را نجات دهد، شپرد همیشه یک قدم با جنگیدن با لوازم آشپزخانه فاصله داشته است و آن یک قدم هم توانایی شلیک در اسلحه های شپرد است که در وسائل آشپزخانه موجود نیست. اسلحه‌های سری مس افکت (به جز برخی سلاح‌های قابل دانلود یا ویژه پیش خرید) طراحی بدی داشته‌اند، بدون تنوع بوده‌اند و تقریبا همه یک کار را می‌کردند؛ تیر می‌زدند اما بعضی‌ها زورشان بیشتر بود. اما در مس افکت ۳، سیستم جدید Weapon Customization به گیمر اجازه می‌دهد اسلحه‌اش را آن‌طور که می‌خواهد ارتقا دهد و مطابق سلیقه و نحوه بازی‌اش اسلحه‌اش را انتخاب کند. کار با این سیستم خیلی ساده است، باید یک میز کار پیدا کنید و دکمه مورد نظر را فشار دهید. یک صفحه خیلی ساده باز می شود که امکانات اسلحه تان را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید امکاناتی مثل افزایش بُرد یا قدرت اسلحه به آن اضافه کنید، یا از لوازم جانبی مثل دوربین و لیزر استفاده کنید.

از نظر بصری، مس افکت ۳ در واقع نسخه بهینه شده مس افکت ۲ است و تغییر محسوسی در آن احساس نمی‌شود. گرافیک بازی «حیرت انگیز» نیست، اما طراحی هنری بازی چرا. مهمترین پیشرفت بصری مس افکت نسبت به نسخه قبلی خود در طراحی محیطها و زمینه بصری بازی است. محیط بازی بزرگتر شده است و اتفاقات خیلی زیادی هستند که خارج از محیط و در دور دست می‌افتند که نسبت به طراحی‌های بسته و ناقص محیط خارجی در نسخه‌های قبلی پیشرفت قابل توجهی است. در طراحی بصری مس افکت ۳ به تنوع توجه زیادی شده است. Bioware با انتخاب دنیاهای متفاوت برای این نسخه بازی، این امکان را به تیم خود داده است تا در رنگ‌بندی‌ها و طراحی‌های محیطی مختلفی کار طراحی مرحله را به چالش بکشند و ظاهرا تیم سازنده بازی به خوبی از عهده این امر برآمده است.

اما در بین این همه تغییر مثبت خبری بود که به ذائقه خیلی از طرفداران بازی نساخت و آن امکان بازی چند نفره بود که برای اولین بار به این سری اضافه شده است. به حالت Galaxy at War مس افکت ۳ که امکان بازی Co-Op بصورت آنلاین به بازیکن می‌دهد همچنان چه از طرف منتقدین چه از طرف گیمرها با دیده تردید نگاه می‌شود. مس افکت گلکسی چیز جدیدی در زمینه بازی آنلاین به مخاطب ارائه نمی‌دهد. اکثر مُدهای بازی تکراری هستند و Bioware تصمیم گرفته‌ است از همان فرمول موفق بازی های سوم‌شخص دیگر برای مس افکت نیز استفاده کند. شاید بتوان تنها نکته جدید این حالت Co-Op را امکان بازی کردن با سایر نژادهای سری بازیهای مس افکت دانست.

در حالت Galaxy at War شما باید از میان نژادهای مختلفی شخصیت خود را انتخاب و طراحی کنید، گیم‌پلی نمایش داده شده حالتی شبیه حالت Horde بازی Gears of War است. دشمنان در گروه های مختلف به سمت شما می آیند و شما باید ضمن انجام یکسری ماموریت ها سعی کنید زنده بمانید. گیم پلی بازی تغییری نسبت به حالت تک‌نفره آن نکرده است، هرچند هر نژاد یک‌سری قدرت‌های خاص دارد. در جریان حالت کوآپ، شخصیت‌ها به تدریج ارتقا میابند و به تجهیزات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنند. برای اینکه حالت Survival از خشکی همیشگی دربیاید Bioware ماموریتهای مختلفی مثل حفظ یک منطقه خاص از نقشه، هک کردن کامپیوترها و یا جمع‌آوری آیتم‌های مختلف از گوشه و کنار محیط برای گیمرها در نظر گرفته است. تاکید حالت کوآپ، دقیقا روی کوآپ بودن آن است. افراد یک تیم باید با یک‌دیگر کار کنند تا بتوانند پیشروی کنند. اگر یکی از اعضای تیم بیش از حد آسیب ببیند روی زمین می‌افتد و دیگر اعضا باید او را به بازی برگردانند، هرچند این حالت Revive مدت زمان محدودی دارد. البته اگر بقیه اعضای تیم زنده بمانند در شروع دور بعد، بازیکنی که مُرده باشد به بازی بازخواهد گشت. دشمنان به تدریج سخت‌تر می‌شوند، بطور مثال بعضی از کماندوهای سربروس به قدری در قالب دفاعی و زره ظاهر می‌شوند که بخشی از تیم باید آن‌ها را به سمت خود بکشد تا گروه دیگر از پشت به آن ها حمله کنند. در طول بازی بازیکن پول و XP به دست می‌آورد که برای خرید تجهیزات و افزایش Level استفاده می‌شوند. اما چیزی که باعث نگرانی می‌شود این است که بعد از مدتی، شما این امکان را دارید که شخصیت مالتی پلیر خود را به حالت تک‌نفره بازی انتقال دهید و از آن استفاده کنید. اینکه چه استفاده‌ای از این شخصیت می‌توان کرد، هنوز مشخص نیست اما ظاهرا می‌توان از XP یا پول به‌دست‌آمده در حالت تک‌نفره نیز استفاده کرد. این یعنی دقیقا خلاف روالی که بازی برای به چالش کشیدن بازیکن در سیستم نقش‌آفرینی استفاده کرده بود. اما نهایتا، Bioware فرمول یک تجربه عالی آنلاین را به خوبی به دست آورده‌ است، هرچند هیچکس نیازی به Galaxy at War احساس نکرده بود و نبودش در بازی احساس نمی‌شد، اما ظاهرا یک تجربه اعتیادآور آنلاین نیز به بسته مس افکت اضافه شده است. سوال فقط اینجاست که تعاملات این بخش با حالت تک‌نفره بازی چه تاثیری در جریان بازی خواهد گذاشت.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7

CPU: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo equivalent AMD CPU

RAM: 1GB for XP / 2GB RAM for Vista/Win 7

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: 256 MB graphics memory

Sound Card: DirectX 9.0 Compatible

DirectX: Version 9.0c

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7

CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo equivalent AMD CPU

RAM: 2GB for XP / 4GB RAM for Vista/Win 7

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: 512 MB graphics memory

Sound Card: DirectX 9.0c compatible

DirectX: Version 9.0c

تصاویری از محیط بازی:

mass effect 3 screenshots 01 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC mass effect 3 screenshots 02 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC

mass effect 3 screenshots 03 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC mass effect 3 screenshots 04 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC

mass effect 3 screenshots 05 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC mass effect 3 screenshots 06 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC

برای بزرگنمایی برروی تصاویر کلیک کنید

source دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به DVD1 مراجعه نمایید و فایل ISO مربوطه را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید. به نصب بازی بپردازید. هنگامی که از شما DVD2 درخواست شد ، فایل ISO مربوط به DVD2 را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید و به ادامه نصب بپردازید. پس از پایان نصب ، از لینک گذاشته شده ، کرک بازی را دانلود کنید و آن را در در محل نصب بازی و در پوشه ی Binaries/Win32/ کپی و جایگزین کنید و بازی را اجرا نمایید . چنانجه در جین بازی با پیام دانلود DLC مواجه شدید ، آن را Skip کنید .

download دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC دانلود DVD اول :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۹ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC دانلود DVD دوم :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

- دانلود کرک بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC دانلود Extended Cut DLC در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

source دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC توضیحات نصب : محتویات فایل فشرده را در پوشه ی نصب شده ی بازی کپی کنید . برای اعمال این DLC نیازمند داشتن آخرین آپدیت بازی (ورژن ۱٫۰۳) می باشید .

download دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC دانلود Leviathan DLC در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

source دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC توضیحات نصب : محتویات فایل فشرده را در پوشه ی نصب شده ی بازی کپی کنید . برای اعمال این DLC نیازمند داشتن آخرین آپدیت بازی (ورژن ۱٫۰۳) می باشید .

caution دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC در نسخه‌ی Black Box تمامی زبان ها به جز انگلیسی حذف شده اند و ویدئوها نیز با Bitrate پایین ضبط شده اند که از کیفیت و حجم آن ها کاسته شده است . هچنین در این نسخه DLC ها در بازی قابل استفاده نمی باشند .

download دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC دانلود نسخه Black Box :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

- در صورت داشتن صفحه سیاه در این نسخه ، فایل زیر را دریافت کنید و آن را در پوشه ی BIOGameMovies اکسترک و اجرا نمایید و تا اتمام عملیات صبر نمایید و سپس بازی را از دسکتاپ اجرا کنید .

دریافت BLACK SCREEN FIX

منبع:دانلود ها

وبمن بازدید : 53 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Tiny Troopers یک بازی اکشن و استراتژیکی می باشد که چندی پیش برای iOS منتشر شد و هم اکنون نسخه‌ی PC آن نیز منتشر شده است . در این بازی شما می بایست فرماندهی گروهی از سربازهای کوچک را برعهده بگیرید و با تمام توان خود برای پیروزی مبارزه کنید . ۳۰ ماموریت مرگبار با اهداف متنوع در انتظار شما هستند که با گرفتن گروگان و یا نابود سازی ژنرال های دشمن ، می توانید سریعتر به پیروزی برسید . برای مشاهده تصاویری از این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید .

Tiny Troopers بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers

تصاویری از محیط بازی:

Tiny Troopers S2 smal بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers Tiny Troopers S1 smal بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers

Tiny Troopers S4 smal بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers Tiny Troopers S3 smal بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers

Tiny Troopers S6 smal بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers Tiny Troopers S5 smal بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers

caution بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

password بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers لینک دانلود – ۲۶۰٫۱ مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 56 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-Worldهای زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازی نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶٫۹ گیگابایت به پست افزوده شد|

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

sleeping dogs pc cover small دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

dvd دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC شما می توانید این بازی زیبا را درسه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

یک Face XP هم در بازی وجود دارد که نحوه برخورد مردم با وی را مشخص می کند. با استفاده از این موضوع می توانید در خریدهای خود از مغازه ها تخفیف بگیرید و توسط یک پلیس یا خلافکار ستایش شوید. همانند هر قهرمانی، وی، هم با سلاح گرم حرفه ای است و هم بدون آن. مکانیزم مبارزه بازی یکی از بهترین نکات Sleeping Dogs است، چون خیلی ساده اجرا می شود، ولی خیلی متنوع و عمیق است و شما مدام به دنبال پیدا کردن حرکات جدید هستید. می توانید اشیاء محیط را پرتاب کنید، با لگد ضربه بزنید و یا با مشت به استقبال صورت دشمن بروید. حرکات خشنی مثل فرو کردن سر دشمن به داخل فن های بزرگ و یا کوبیدن سر آن ها به در ماشین هم وجود دارند.خشونت این بازی دقیقاً خشونتی است که در فیلم های سرزمین مادری آن دیده می شود. بخش تیراندازی بازی شبیه به Gears of War کار شده و شما مدام باید در محیط سنگر بگیرید و البته زرق و برق فیلم های جان وو هم در آن دیده می شود. بعضی وقت ها شما می توانید از سیستم Slow-Motion هم استفاده کنید. در این حالت صداها و موسیقی هم آرام می شوند و شما در چند ثانیه می توانید دشمنان را هدف گیری کنید و آن ها را از پا درآورید. بخش Bullet-Time بازی به اندازه Max Payne 3 عمیق نیست، ولی مسلماً استفاده از آن لذت بخش است. همچنین وقتی شما ماشین و یا موتوری را منفجر کنید، سیستم Slow-Motion فعال می شود. تصادف و انفجار ماشین ها خیلی جذاب و سینمایی کار شده اند و سرقت ماشین و حرکات جالب روی آن ها خیلی شبیه به بازی Wheelman است.

همچنین سیستم ضربه زدن با ماشین Wheelman هم در این بازی دیده می شود. شما می توانید با استفاده از یک دکمه به ماشین های کناری خود ضربه سنگینی وارد کنید. این موضوع در مسابقات خیابانی هم خیلی استفاده می شود. نقشه هنگ کنگ پر از مأموریت ها و فعالیت های مختلف است که می توانید در آن کارهایی برای پلیس انجام دهید و یا به خلافکارها کمک کنید. مراحل فرعی جالبی در بازی وجود دارند. مثلاً می توانید از مناطق دیدنی هنگ کنگ برای یک خانمی که می خواهد کارت پستال درست کند، عکس بگیرید. خوشبختانه مضامین و جزئیات بازی بسیار زیاد و متنوع کار شده اند. بخش صداپیشگی بازی هم اسامی معروفی را به همراه دارد. ویل یون لی (Will Yun Lee) که در Die Another Day بازی کرده بود، در این بازی هست. تام ویلکینسون (Tom Wilkinson) و پار شن (Parr Shen) از Infernal Affairs در بازی هستند. اما استون (Emma Stone)، لوسی لیو (Lucy Liu) و جیمز هنگ (James Hong) هم در این بازی دیده خواهند شد. Sleeping Dogs به نظر بازی بزرگ و زیبایی خواهد شد که مضامین زیادی را به همراه دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Core 2 Duo 2.0 GHz or Althon X2 2.4 GHz
Video Card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card, ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher with 512 MB
Memory: 2 GB RAM
OS: Windows Vista or Windows 7
HDD Space: 15 GB

سیستم پیشنهادی:

Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
Video Card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, Nvidia GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950 with 1 GB
Memory: 4 GB RAM
OS: Windows 7 64-bit
HDD Space: 15 GB

تصاویری از محیط بازی:

Sleeping Dogs S1 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC Sleeping Dogs S2 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

Sleeping Dogs S3 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC Sleeping Dogs S4 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

Sleeping Dogs S5 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC Sleeping Dogs S6 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

source دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC توضیحات نصب: ابتدا مطمئن شوید که آنتی ویروس شما حتما غیر فعال می باشد. حال فایل های فشرده را اکسترکت نمایید و فایل ISO به دست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید. به نصب بازی بپردازید و پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در فولدر SKIDROW در دی وی دی شماره ۲ بازی را در محلی که بازی را نصب نموده اید جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که بازی را حتما از طریق Launcher بازی که در محل نصب بازی شما می باشد به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و همچنین فایل اجرایی بازی را در لیست بلاک فایروال خود قرار داده تا از آپدیت بازی و از دسترسی به اینترنت جلوگیری شود. همچنین اگر مایل به فعال سازی آنتی ویروس خود پس از اجرای بازی بودید، دقت کنید که فایل buddha.dll را حتما در لیست Exclusions در آنتی ویروس خود قرار دهید تا از پاک شدن این فایل توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

کاور اوریجینال بازی (برای مشاهده سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید) :

sleeping dogs pc print small دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

caution دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ آبان ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۹ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC - دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC - دانلود کرک فیکس جدید اسکیدرو. (SKIDROW CrackFix)

نسخه فشرده ۶٫۹ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده ی سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تمامی زبان های بازی به غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است. هیچ چیز دیگری از بازی حذف نشده و دستکاری نشده است. تمامی ویدیوها و تکسچرهای بازی با کیفیت اوریجینال خود می باشند. بازی کرک شده توسط گروه SKIDROW می باشد و همچنین Crack Fix بازی نیز در این نسخه اثر داده شده است. پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها از غیر فعال بودن آنتی ویروس خود مطمئن شوید و سپس به نصب بازی بپردازید. فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC دانلود نسخه BlackBox بازی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 48 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (1)

Transformers Fall Of Cybertron – استودیوی High Moon از اینکه War for Cybertron مشکلاتی داشت نمی ترسد و آن را اعتراف می کند. آن ها به بازی ای که ساختند، افتخار می کنند و در همین حین اشتباهات خود را شناخته اند. با Transformers: Fall of Cybertron آن ها سعی دارند تمام ضعف های پیشین را به نقاط قوتی برای بازی خود تبدیل کنند. این یعنی تنوع بیشتر، دوربین بهتر و مهمات های گوناگون. به همین منظور، امسال در همایش D.I.C.E آن ها بازی خود را به نمایش گذاشتند. هیچ چیزی واژه تنوع را بهتر از تغییر حالت یک هلیکوپتر به یک جت، بیان نمی کند. مرحله بازی را با Vortex پیگیری می کنیم. مأموریت، حمله به یک پل بود که توسط Autobotها اشغال شده است.

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وب سایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

Transformers Fall of Cybertron PC دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC

dvd دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

برای پیشروی سریع در این مرحله، Vortex می تواند سریع به یک جت تبدیل شود و به کمپ دشمنان برسد و در همین حین خیلی سریع به یک هلیکوپتر تبدیل شود تا باران گلوله را بر سر آن ها بریزد. حتی می توانید به حالت Robot Mode هم بروید و با سایر هم تیمی های خود همراه شوید. این مرحله خیلی بزرگ و پر از انفجار بود. همه چیز منفجر می شد و تکه تکه های Autobotها را در آسمان می دیدیم. در مرحله بعد، همه چیز کاملاً فرق می کرد. Jazz که یک Autobot است، در یک موقعیت بد گیر کرده است. اطراف او پر از تک تیراندازهای Decepticon است. محیط پر از برج های بلند است و Jazz باید خیلی سریع بین آن ها با قلابی که دارد، حرکت کند تا مبادا شکار تک تیراندازها شود.

این بخش خیلی Hit & Run مانند بود و اگر کمی مکث می کردید، توسط تعداد زیادی دشمن محاصره می شدید. کمی بعد چشمانمان به جمال Optimums Prime روشن می شود! او نسبت به بازی قبل تغییری نکرده و هنوز هم همان رهبر قدرتمند Autobotها است. Decepticonها در نسخه قبل پیروز شدند و برای Autobotها این به معنی ترک Cybertron و کوچ به The Ark بود که در حقیقت یک سفینه بسیار بزرگ است. خوشبختانه Prime همچنان چند عضو وفادار نیرومند دارد. نیرویی مثل Metroplex که در حقیقت می توانید آن را در بازی هدایت کنید تا به طور مثال ساختمان ها و سفینه های دشمنان را از بین ببرید. Metroplex نیروی پرتاب راکت و لیزر دارد. نبردهای تن به تن را در قالب Grimlock می بینیم. او وسط یک جنگ با اسلحه های گرم از شمشیر و سپر استفاده می کند، اما این به معنی ضعیف بودن او نیست.

با ضربه زدن به یک دشمن می توانید او را به سمت دشمن های دیگر پرت کنید و با برخورد آن ها به هم، به دشمنان ضربه شدیدی بزنید. این قابلیت در صحنه ای جالب نمایش داده شد. جایی که Grimlock ضربه ای به Starscream می زند و او را به سمت یک ابرکامپیوتر پرتاب می کند. در این بخش با ضربه وارد کردن به دشمنان یک نوار در بالای صفحه پر می شود و وقتی این نوار پر شود، می توانید زمین و زمان را به هم بدوزید! بخش چندنفره Fall of Cybertron هم تغییراتی نسبت به قبل داشته است. بخش Co-op از بازی حذف شده، ولی در عوض یک بخش رقابتی به آن اضافه شده است. هر چند هنوز اطلاعات زیادی در این مورد در دسترس نیست. وارد بخش Customize کردن شخصیت ها می شوید و با یک قسمت غنی روبرو می شویم. دست ها، پاها، چرخ دنده ها، رنگ ها و… همه چیز قابل تغییر هستند و High Moon خیلی به این موضوع افتخار می کند. Transformers: Fall of Cybertron امسال برای Xbox 360 و PlayStation 3 عرضه خواهد شد.

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows® XP/Vista/7

CPU: Intel Core 2 Duo 2.6 GHz or AMD Phenom X3 8750

RAM: 2 GB system RAM

VGA: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD 4850 with 512 MB RAM

DX: DirectX 9.0c or DirectX 10

HDD: 10 GB Free Space

تصاویری از محیط بازی:

Transformers Fall Of Cybertron S2 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC Transformers Fall Of Cybertron S1 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC

Transformers Fall Of Cybertron S4 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC Transformers Fall Of Cybertron S3 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC

Transformers Fall Of Cybertron S6 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC Transformers Fall Of Cybertron S5 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC

source دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید و به اجرای بازی بپردازید. بازی را توسط فایروال بلوک نمایید و در آنتی ویروس خود به فایل buddha.dll دسترسی بدهید تا آن را ویروس شناسایی نکند . فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

caution دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۹ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC دانلود کرک SKIDROW بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

source دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC در این نسخه تنها تمام زبان های بازی به جزء انگلیسی حذف شده اند و سایر بخش های بازی نظیر کیفیت ویدئوهای بازی تغییری نداشته اند . این بازی با کرک SKIDROW آماده شده است .

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 53 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Dark Souls Prepare To Die Edition یک بازی با سبک اکشن RPG می باشد که سازندگان بازی شما در مکان های شیطانی و ترسناک خواهند بود . داستان این بازی کاملا تخیلی است و دارای قسمت های ترسناک و دلهره آور می باشد شما در این بازی هیولا های زیادی در پیش رو دارید که نابود کردن آن ها کار ساده ای نیست حتی دشمنانی که بیشتر شبیه زامبی های اسکلتی هستند به راحتی نمی توانید نابود کنید شما سربازی هستید که برای نابود کردن دشمنانتان باید جنگجوی خوبی باشید . گسترده ترین بخش بازی بخش گیم پلی آن است در این بازی انتخاب شخصیتی که با آن بازی می کنید بر عهده ی خودتان می باشد برای مثال شما می توانید فیزیک ، صورت ، مو و رنگ موی شخصیتتان را انتخاب کنید این بازی گیم پلی ای عالی و زیبا دارد از جمله اصلحه هایی که در اختیار دارید ، فن هایی برای مبارزه با دشمنانتان که بر اثر تجربه باید یاد بگیرید .

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

Dark Souls Prepare To Die Edition دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC

در Dark Souls، باز هم می توانید جنگجوی خاص دلخواهتان را با جنسیت، اندام و همچنین تجهیزات مهم مورد نظرتان بسازید. در طول بازی، اشکال مختلفی از زره ها و تسلیحات در دسترس شما قرار می گیرند و ساختن انواع جنگجو های فوق العاده منحصر به فرد را ممکن می سازند. این یکی از شاخه های سیستم Demon’s Souls است که نتایج جالبی دارد: Hirono یک نمونه را به ما نشان می دهد که توسط تیم سازنده ساخته شده، یک کاراکتر کوتاه و چاق با زره پیازی که شدیداً مانع از حرکت سریع و چالاکی او می شود. Hirono می گوید: ” ما اسمش را شوالیه ی پیازی گذاشته ایم. نمی دانیم به دردی می خورد یا نه ولی او را ساخته ایم”. قلعه ی Sen، هزار تویی است با پلکان های مارپیچ و راهرو های باریک. در حالی که به پیش می روید، راه جلویتان با نور بسیار کمی روشن شده است. در راهمان به سوی برج و بارو، با جنگجو های زیادی روبرو می شویم که چهار دست هستند و سر مار شکل دارند. آن ها از دل تاریکی بیرون می آیند و به شما حمله می کنند و مثل مار پیچ و تاب می خورند و هیس هیس می کنند. باید با شمشیر بازی ماهرانه یا استفاده ی سریع از جادو از شرشان خلاص شوید (گوی های آتشین برای این کار مناسبند).

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP , Windows Vista, Windows 7, or newer

CPU: Intel Core 2 Duo E6850 GHz+ or AMD Phenom II X2 545 3.0 GHz

RAM: 2 GB system RAM

VGA: GeForce 9800 GTX+ or ATI Radeon HD 4870

DX: DirectX 9.0c or DirectX 10

HDD: 8 GB Free Space

تصاویری از محیط بازی:

Dark Souls Prepare To Die Edition S2 smal دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC Dark Souls Prepare To Die Edition S1 smal دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC

Dark Souls Prepare To Die Edition S4 smal دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC Dark Souls Prepare To Die Edition S3 smal دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC

Dark Souls Prepare To Die Edition S6 smal دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC Dark Souls Prepare To Die Edition S5 smal دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC

source دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. برای بخش شماره سریال از هر عددهایی که خواستید استفاده کنید . بعد از نصب ، محتویات پوشه Fairlight را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید و از بازی لذت ببرید . برای جلوگیری از هرمشکلی ، بازی را توسط فایروال بلوک نمایید .

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

caution دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 75 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Hitman: Sniper Challenge یک بازی بسیار سریع است ، نکته جالب اینجاست که در Sniper Challenge هیچ گونه توانایی حرکت کردن حتی به چپ و راست را هم نخواهید داشت . مامور ۴٧ در پشت بام یکی از ساختمان های شیکاگو قرار گرفته و تنها در زمان ١۵ دقیقه فرصت دارد تا محل را از وجود دشمنان پاک کرده و آن جا را تر ک کند. البته بازی به همین آسانی هم نیست و باید به مانند یک تک تیرانداز هوش و ذکاوت بسیار بالایی در کشتن اهداف داشته باشید. یک گلوله از دست رفته ، کشتن فردی در جلوی فردی دیگر یا یک اشتباه کافیست تا هدف مورد نظر از ترور خود خبر دار شده و با استفاده از هلکوپتر از محل فرار کند. در این جور مواقع تیراندازی بسیار مشکل تر از قبل شده و با توجه به هوش مصنوعی بسیار خوب و حیرت انگیز دشمنان تقریبا باید دیگر منتظر بازی مجدد شوید. صحبت از هوش مصنوعی شد بد ندیدیم تا نگاهی موشکافانه تر به این بخش داشته باشیم. عکس العمل ها و تغییر حالت های دشمنان بسیار طبیعی از کار در آمده است. مثلا اگر تیری اشتباه در نزدیکی آن ها شلیک کنید به سرعت تغییر حالت داده و موضع دفاعی خواهند گرفت. البته با توجه به این که هیچ کدام مکان مورد نظر شما را نخواهند فهمید اغلب سعی می کنند تا جایی امن برای خود پیدا کنند. قابلیت دیدن دشمنان حتی از پشت دیوار که درHitman: Absolution هم نمایشی از آن را دیده ایم در Sniper Challenge هم مورد استفاده قرار گرفته که توانسته به راحت تر شدن کار کمک شایانی کند.

| کرک فیکس بازی به صورت جداگانه به پست افزوده شد |

Hitman Sniper Challenge دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC

به جرات می توان گفت که ایده های بسیار زیادی در بازی نهفته است. در حقیقت Hitman Sniper Challenge یک بازی بسیار سرگرم کننده و سریع می باشد که ممکن است بازی را بار ها و بارها برای راه های جدیدی در کشتن اهداف بدون هیچ گونه سر و صدایی تجربه کنید. نکته جالب این جاست که هر چقدر کشتن اهداف حرفه ای تر باشد امتیاز بیشتری به بازیباز تعلق خواهد گرفت. مثلا اگر دو دشمن را به صورت همزمان از پای در آورید دو برابر امتیاز معمول به بازیباز تعلق خواهد گرفت. با جمع آوری این امتیاز ها و رسیدن به حد تعیین شده بازیباز توانایی ارتقا اسلحه تک تیرانداز خود را دارا می باشد. از جمله این که می توان اندازه سایز اسلحه را بزرگتر یا سرعت گلوله ها و شدت کشنده بودن را بهتر از قبل کرد. همچنین بازیباز با جمع آوری این امتیاز ها قابلیت باز کردن اسلحه های بهتر را نیز دارا خواهد بود. مناظر و محیط های بازی طوری طراحی شده تا عناصر انهدام پذیر را هم شامل خود کند. این ویژگی با فایده هایی که دارد می تواند باعث کشته شدن دشمنان به طور غیر مستقیم شود. به عنوان مثال با تیراندازی به یک دستگاه بالابر بشکه ها بر سر هدف ریخته خواهند شد.

همان طور که مشاهده کردید Hitman: Sniper Challenge در زمینه گیم پلی با وجود تنها یک مرحله موارد بسیار جالبی را در خود جای داده است شاید بتوان تنها ایراد بازی را مدت زمان بسیار کوتاه آن دانست که حتی برای یک DLC هم زمان فوق العاده کمی محسوب می شود. همچنین سلاح هایی که درHitman: Sniper Challenge باز کنید به طور خودکار در Hitman: Absolution هم قابلیت استفاده را خواهد داشت. پس پیشنهاد می کنم که سیوهای بازی را تا زمان انتشار Hitman: Absolution پاک نکنید.

تصاویری از محیط بازی:

Hitman Sniper Challenge S2 smal دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC Hitman Sniper Challenge S1 smal دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC

Hitman Sniper Challenge S4 smal دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC Hitman Sniper Challenge S3 smal دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC

source دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC توضیحات: پس از دانلود با یک فایل ISO مواجه می شوید که می توانید با خود نرم افزار Winrar و یا برنامه هایی همچون Daemon Tools آن را اکسترک نمایید . پس از نصب ، کرک را به صورت جداگانه دانلود کنید و تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی کنید.

caution دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC دانلود کرک نهایی SKIDROW به صورت جداگانه

download دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC دانلود کرک فیکس بازی (نسخه ی SKIDROW)

منبع:دانلودها.کام

وبمن بازدید : 50 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند Tipard Blu-ray Converter برای تبدیل فرمت دی وی دی و فایل های ویدیویی بلو-ری به فرمت های معمول نظیر DivX, MP4, AVI, 3GP, MPEG, FLV می باشد. این نرم افزار ضمن پشتیبانی از فیلم های HD و حفظ کیفیت آنها در هنگام تبدیل فرمت ، میتواند به عنوان یک نرم افزار تبدیل فرمت کامل نیز مورد استفاده قرار گیرد. Tipard Blu-ray Converter در واقع یک نرم افزار ریپ کننده ویدیوهای بلو-ری می باشد. همانطور که میدانید فیلم های بلو-ری با فرمت های مخصوص در دسترس هستند و برای اینکه بتوان آنها را به راحتی تماشا کرد و همچنین حجم آنها را بدون کاهش کیفیت کم نمود ، نیاز به تبدیل فرمت دارند.

Tipard Blu-ray Converter ویژه تبدیل فرمت دیسک های بلو-ری و فایل های ویدیویی اینچنینی می باشد. در هنگام تبدیل فرمت ، این نرم افزار میتواند ویرایش های مورد نیاز شما ، نظیر بریدن قسمتی از فیلم ، چسباندن چند تکه فیلم به یکدیگر ، بریدن صحنه ها Crop , قرار دادن واترمارک برروی فیلم و همچنین قرار دادن زیرنویس روی فیلم و تنظیم نور و رزولوشن تصویر ویدیو را انجام دهد.

blu ray converter تبدیل فرمت دی‎وی‌دی و فایل های بلو ری Tipard Blu ray Converter 6.3.26

قابلیت های کلیدی نرم افزار Tipard Blu-ray Converter 6.3.26:

- تبدیل فرمت دیسک و فایل های بلو-ری به فرمت های معمول

- قابلیت استفاده به عنوان یک نرم افزار کامل تبدیل فرمت ویدیویی

- قرار دادن زیرنویس روی فیلم هنگام تبدیل فرمت

- تنظیم کیفیت ویدیو و صدا هنگام خروجی گرفتن

- کاهش حجم دی وی دی های بلو-ری بدون افت کیفیت فیلم

- متن ترجمه شده توسط تیم دانلودها دات کام

- قرار دادن واترمارک روی فیلم

- بریدن و چسباندن قطعات فیلم

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

password تبدیل فرمت دی‎وی‌دی و فایل های بلو ری Tipard Blu ray Converter 6.3.26رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل فرمت دی‎وی‌دی و فایل های بلو ری Tipard Blu ray Converter 6.3.26 لینک دانلود – 18.9 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 57 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Ashampoo Snap نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب ashampoo می باشد که میتواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزارها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت عکس و فیلمبرداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، میتواند در هنگام فیلمبرداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد..

Ashampoo Snap همچنین میتواند تنها از منوهایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید. بعد از فیلمبرداری میتوان به به فیلم عکس ، یادداشت ، متن ، دور اشیاء خط کشیدن و واترمارک اضافه کرد و این یعنی شما میتوانید یک فیلم آموزشی بسازید. همچنین در ادامه این قابلیت وجود دارد که صدا و تصویر ورودی از میکروفون و وب کم را نیز به فیلم گرفته شده ، اضافه کنید.

در ادامه قابلیت ها ، امکان ویرایش محدود عکس و فیلم وجود دارد و میتوان تغییر سایز ، چرخش ، پاک کردن قسمتی از عکس و… انجام داد. نرم افزار در کاربرد بسیار آسان است و تمامی فرایندها روشن و امکانات در دسترس خواهد بود.

ashampoo snap 5 عکس و فیلمبرداری حرفه ای از محیط ویندوز با Ashampoo Snap 5.1.4

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Snap 5.1.4:

- امکان فیلم برداری تمام صفحه یا فیلمبرداری از ناحیه ای خاص

- توانایی بزرگنمایی روی قسمتی از صفحه در زمانی مشخص

- قابلیت اضافه کردن صدا ، عکس ، فیلم ، متن ، یادداشت و واترمارک به عکس و فیلم

- توانایی ضبط فیلم و عکس تنها از منوها

- امکان ویرایش محدود عکس و فیلم (تغییر سایز ، برش، چرخش، سیاه و سفید کردن و…)

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

password عکس و فیلمبرداری حرفه ای از محیط ویندوز با Ashampoo Snap 5.1.4رمز فایل: www.downloadha.com

download عکس و فیلمبرداری حرفه ای از محیط ویندوز با Ashampoo Snap 5.1.4 لینک دانلود – 19.8 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 41 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

The KMPlayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer v3.2.0.19

password پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer v3.2.0.19 پسورد فایل: www.downloadha.com

download پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer v3.2.0.19 لینک دانلود – 27.5 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 49 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 9.0.2

password پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 9.0.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 9.0.2 لینک دانلود – 22.8 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 57 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Acoustica Mixcraft نرم افزاری ساده اما فوق العاده پرقدرت برای ضبط , افکت گذاری و ویرایش صدا است . شما به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید به صورت حرفه ای موزیک های خود را رمیکس کرده و در مهمانی های خود استفاده کنید . از قابلیت های خوب این نرم افزار امکان افکت گذاری حرفه ای بر روی موزیک ها می باشد که شما به راحتی با انتخاب افکت های قرار داده شده در Acoustica Mixcraft می توانید مانند یک تنظیم کننده واقعی موزیک خود را ادیت کنید . یکی از دلایل انتخاب Acoustica Mixcraft علاوه بر قدرتمند بودن سادگی استفاده از آن است که شما چه به عنوان کاربر تازه کار یا به عنوان کاربر حرفه ای هنگام استفاده از آن لذت خواهید برد.

Acoustica Mixcraft ضبط , افکت گذاری و ویرایش موزیک با Acoustica Mixcraft 6.0.185

password ضبط , افکت گذاری و ویرایش موزیک با Acoustica Mixcraft 6.0.185پسورد فایل: www.downloadha.com

download ضبط , افکت گذاری و ویرایش موزیک با Acoustica Mixcraft 6.0.185 لینک دانلود – 135 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 66 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

AVS Audio Converter نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا به تبدیل و اعمال ویرایشات مختلف بر روی فایل های صوتی پرداخته و حتی به ساخت رینگتون هم بپردازید. می توانید فایل های صوتی با فرمت های چون MP3, FLAC, OGG, AAC, M4A, M4B, M4R, AMR, WMA, VOX را با استفاده از این نرم افزار به یکدیگر تبدیل کنید. این نرم افزار از تبدیل به صورت دسته جمعی نیز پشتیبانی می کند. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت استخراج صدا از تصویر، تبدیل هر نوع فایل صوتی به حجمی برابر با ۴ مگابایت، ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و … اشاره کرد. همچنین ابزار ویرایش فایل های صوتی این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای بریدن و اضافه کرن قسمتی از آهنگ، حذف قسمتی از فایل صوتی، اضافه کردن افکت های جالب به فایل صوتی و … می باشند.

AVS Audio Converter تبدیل آسان فایل های صوتی با AVS Audio Converter 7.0.3.499

password تبدیل آسان فایل های صوتی با AVS Audio Converter 7.0.3.499پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبدیل آسان فایل های صوتی با AVS Audio Converter 7.0.3.499 لینک دانلود – 45 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 97 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

AVS Audio Converter نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا به تبدیل و اعمال ویرایشات مختلف بر روی فایل های صوتی پرداخته و حتی به ساخت رینگتون هم بپردازید. می توانید فایل های صوتی با فرمت های چون MP3, FLAC, OGG, AAC, M4A, M4B, M4R, AMR, WMA, VOX را با استفاده از این نرم افزار به یکدیگر تبدیل کنید. این نرم افزار از تبدیل به صورت دسته جمعی نیز پشتیبانی می کند. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت استخراج صدا از تصویر، تبدیل هر نوع فایل صوتی به حجمی برابر با ۴ مگابایت، ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و … اشاره کرد. همچنین ابزار ویرایش فایل های صوتی این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای بریدن و اضافه کرن قسمتی از آهنگ، حذف قسمتی از فایل صوتی، اضافه کردن افکت های جالب به فایل صوتی و … می باشند.

AVS Audio Converter تبدیل آسان فایل های صوتی با AVS Audio Converter 7.0.3.499

password تبدیل آسان فایل های صوتی با AVS Audio Converter 7.0.3.499پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبدیل آسان فایل های صوتی با AVS Audio Converter 7.0.3.499 لینک دانلود – 45 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 81 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

n-Track Studio نام یک استدیو قدرتمند و کامل مجازی برای ساخت و ویرایش آهنگ و فایل های صوتی مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار قدرتمند انجام عملیات های مختلف نظیر میکس و ترکیب فایل های صوتی ، افکت گذاری بر روی آهنگ ها ، ضبط صدا به صورت حرفه ای از کارت های صوتی و یا میکروفون و … را می توان به انجام رسانید. این نرم افزار محصولی از شرکت nTrack Software می باشد.

n Track Studio ساخت استودیوی قدرتمند و مجازی با n Track Studio 7.0.0 Build 2937

password ساخت استودیوی قدرتمند و مجازی با n Track Studio 7.0.0 Build 2937 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت استودیوی قدرتمند و مجازی با n Track Studio 7.0.0 Build 2937 لینک دانلود – ۲۸٫۳ مگابابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 108 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Acoolsoft PPT to Video Pro نرم افزاری کاربردی و قدرتمند برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید اسلایدهای پاورپوینت یا همان فایل های PPT را به سادگی به فرمت های دلخواه ویدئویی تبدیل و ذخیره نمایید. ممکن است بخواهید اسلایدهای پاورپوینت را در مکانی به نمایش بگذارید که امکان استفاده از خود نرم افزار نباشد. پس به سادگی توسط این برنامه فایل پاورپوینت خود را به صورت ویدئو تبدیل کرده تا در تمامی دستگاه ها قابل پخش باشد. نرم افزار Acoolsoft PPT to Video Pro توانایی ذخیره با فرمت های بسیار گسترده ویدئویی را دارا می باشد. نرم افزار Acoolsoft PPT to Video Pro را در ادامه می توانید از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

Acoolsoft PPT to Video Pro تبدیل فایل PowerPoint به ویدئو Acoolsoft PPT to Video Pro 3.2.8.5

password تبدیل فایل PowerPoint به ویدئو Acoolsoft PPT to Video Pro 3.2.8.5رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل فایل PowerPoint به ویدئو Acoolsoft PPT to Video Pro 3.2.8.5 لینک دانلود – 8.6 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 107 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Kvisoft Video to Flash نرم افزاری قدرتمند جهت تبدیل فرمت های مختلف ویدئویی به فرمت های فلش SWF یا FLV می باشد. توسط این نرم افزار می توانید به سادگی فرمت های ویدئویی را به فرمت فلش تبدیل کرده و آن را برای پخش به صورت آنلاین در اینترنت قرار دهید. این نرم افزار توانایی ویرایش و ادغام ویدئوهای مختلف را با هم دارد. نرم افزار Kvisoft Video to Flash را در ادامه می توانید از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

Kvisoft Video to Flash تبدیل ویدئو به فرمت Flash به وسیله Kvisoft Video to Flash 2.0.0

password تبدیل ویدئو به فرمت Flash به وسیله Kvisoft Video to Flash 2.0.0رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل ویدئو به فرمت Flash به وسیله Kvisoft Video to Flash 2.0.0 لینک دانلود – 9.5 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 46 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)
K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.8.0

password پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.8.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.8.0 لینک دانلود – 21 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 70 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

DVD Audio Extractor نرم افزاری فوق العاده برای ریپ دی وی دی های صوتی و همچنین استخراج صدا از دی وی دی های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند صدای فیلم های دی وی دی را استخراج کند و با فرمت صوتی نظیر MP3 و OGG ذخیره نماید. همچنین دی وی دی های صوتی که به صورت Audio رایت شده اند را ریپ کند و با فرمت mp3 روی هارد دیسک کاربر کپی نماید. این نرم افزار دارای قابلیت پیش نمایش یا پیش پخش است که این امکان را میدهد تا فقط قسمت های مورد نظر را به فرمت صوتی تبدیل کنید و ضمن صرفه جویی در وقت از نظر حجم فایل تبدیل شده نیز صرفه جویی صورت گیرد. تمامی مراحل در این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله با کالا ویزاردی و به صورت ساده انجام خواهد شد. در نسخه جدید این نرم افزار میتواند ضمن پشتیبانی از فیلم های dvd از فیلم های blu-ray نیز صداهای مورد نظر را استخراج نماید.

DVD extra استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.0.0

password استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.0.0رمز فایل: www.downloadha.com

download استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.0.0 لینک دانلود – 8.6 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 42 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزاری فوق العاده برای بهینه سازی کیفیت ویدیوها و تعمیر ویدیوها می باشد. این نرم افزار با تکنولوژی های پیشرفته میتواند مشکلات معمول در ویدیوها را برطرف کند. اگر شما هم با دوربین موبایل یا هرنوع دوربین دیگری فیلم تهیه کرده اید و فیلمتان دارای مشکلات معمولی نظیر تار بودن ، لرزش ، پارازیت تصویری و صوتی است ، مسلما در حیطه توان شما نیست تا آنها را رفع کنید. توسط این نرم افزار به سادگی میتوان لرزش فیلم ناشی از خطا هنگام فیلمبرداری حذف کرد. تار بودن فیلم به هردلیلی را را بهبود بخشید و پارازیت های تصویری و صوتی را برطرف کرد. البته مسلما این نرم افزار نیز در رفع مشکلات بدون مشکل نیست ولی طبق بررسی های انجام شده در ۹۰ درصد موارد vReveal Premium میتواند به رفع مشکلات بسیار کمک کند.

این نرم افزار بسیار ساده و با تنها کلیک تمامی موارد ذکر شده را رفع یا بهبود خواهد بخشید و نیازی به انجام فرایندهای پیچیده فنی نخواهد بود. تمامی قابلیت ها بسیار ساده و آسان طراحی شده اند. در کنار قابلیت های بهینه سازی ویدیو ، امکان بریدن قسمت های ناخواسته و همچنین پرخش ویدیو برای هرچه کاملتر شدن نرم افزار تعبیه شده است.

vreveal بهینه سازی کیفیت ویدیوها vReveal Premium 3.2.0.13029

قابلیت های کلیدی نرم افزار vReveal Premium 3.2.0.13029:

- حذف لرزش ویدیوها با قابلیت Stabilize

- پاکسازی ویدیو از پارازیت و نویز با قابلیت Clean

- افزایش کیفیت ویدیو با قابلیت 2x Resolution

- حذف تار بودن ویدیو با قابلیت Brighten

- رفع تمامی مشکلات ویدیو تنها با یک کلیک

- بریدن قسمت های مورد نیاز ویدیو

- توانایی چرخش ویدیو ها

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

password بهینه سازی کیفیت ویدیوها vReveal Premium 3.2.0.13029رمز فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی کیفیت ویدیوها vReveal Premium 3.2.0.13029 لینک دانلود – 94 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 119 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio HD Platinum نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید. نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

SONY Vegas 12 ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با SONY Vegas Movie Studio HD Platinum 12.0 Build 333/334 x86/x64

ویژگیهای عمومی نرم افزار SONY Vegas Movie Studio HD Platinum :

- کار کردن آسان با تنظیمات ترسیمی در تایم لاین
- قرار دادن دکمه تنظیمات افکتها و … بر روی track های فیلم و صوت برای دسترسی سریع تر
- قابلیت Snap کردن track، تکنیکی در تدوین با توجه به متمایز کردن آنها نسبت به هم از لحاظ رنگ ظاهریشان به سادگی و بدون اشتباه
- trackهای ویرایش مدیا در تایم لاین حالت دو منظوره صدا و تصویر پیدا کرده است.
- مدیاها در تایم لاین به سادگی قابل جابجایی یا drag-and-drop می باشند.
- اضافه کردن خودآموز برای چگونگی کار با بخشهای مختلف نرم افزار با نام Show Me How
- ویرایش کاملاً Real-Time آنی و بدون نیاز به رندر مدیاها در هنگام پخش در خروجی برنامه
- پشتیبانی از تمام رزولیشن های تصویری با ابعاد مختلف مانند ۴:۳ ، ۱۶:۹ و…
- پشتیبانی کامل از چندین فرمت ویدئویی با نرخ فریم متعدد
- لحاظ کردن قابلیت نمایش تنظیمات و … به صورت Explorer در محیط برنامه
- اضافه کردن Bin (پوشه) جهت تفکیک مدیاها از هم
- وجود علامت Mark و ناحیه کاری برای مدیاها در تایم لاین
- استفاده از undo/redo بصورت نامحدود

نکته: ابتدا patch را اجرا کنید و سپس از سریال نامبر استفاده نمایید. اگر بعد از اجرای پچ بازهم برنامه به صورت رایگان اجرا شد. به مسیر زیر بروید و کلید رجیستری را حذف کنید:

HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREWow6432NodeSony Creative SoftwareMovie Studio Platinum12.0License

سپس برنامه مجددا اجرا کنید و سریال را وارد نمایید.

password ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با SONY Vegas Movie Studio HD Platinum 12.0 Build 333/334 x86/x64پسورد فایل: www.downloadha.com

download ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با SONY Vegas Movie Studio HD Platinum 12.0 Build 333/334 x86/x64 لینک دانلود نسخه ٣٢ بیتی – 183.6 مگابایت | لینک کمکی

download ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با SONY Vegas Movie Studio HD Platinum 12.0 Build 333/334 x86/x64 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیتی – 180.2 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 59 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

حتما شما هم عکس های انیمیشن مانند و متحرکی که چندی است در دنیای وب طرفداران زیادی پیدا کرده است را دیده اید و این سوال برایتان مطرح شده است که چگونه ویدیوها را به این عکس های متحرک تبدیل کنید و شاید به فکر این بوده اید که با تهیه شات های پشت هم از یک ویدیو چنین عکس های متحرکی را بسازید. دانلودها در این مطلب نرم افزاری ویژه برای اینکار را آماده کرده است.

Aoao Video to GIF Converter نرم افزاری کارآمد برای تبدیل ویدیو به عکس های متحرک و GIF می باشد. این نرم افزار از ویدیوهای با فرمت AVI, MPEG, MP4, MKV, WMV, MOV, 3GP و… پشتیبانی میکند تا به راحتی آنها را به عکس های متحرک GIF و یا JPG, BMP, TGA, TIFF, PNG تبدیل کنید. این نرم افزار بسیار کارآمد است و نیازی به تبدیل چندین صحنه و چسباندن انها به یکدیگر و در نهایت ایجاد یک عکس متحرک نیست. بلکه این نرم افزار با گرفتن دوره زمانی معین از شما ، آن قسمت از ویدیو را به یک عکس متحرک تبدیل میکند. در هنگام تبدیل امکاناتی نظیر تغییر سایز عکس و همچنین کنترل تعداد فریم ها و حجم عکس نیز در دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود.

Aoao Video to GIF Converter تبدیل ویدیو به انیمیشن های متحرک Aoao Video to GIF Converter 3.2

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aoao Video to GIF Converter 3.2:

- امکان اضافه کردن افکت به عکس

- تبدیل ویدیو به عکس های متحرک به سادگی

- توانایی انتخاب محدوده زمانی ویدیو برای تبدیل به عکس

- امکان تنظیم تعداد فریم ها

- توانایی تنظیم کیفیت و حجم عکس و سایز عکس

- سادگی در کاربرد و محیط کاربری گویا

- بدون نیاز به تهیه عکس از هر فریم و تبدیل دستی به عکس متحرک

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

password تبدیل ویدیو به انیمیشن های متحرک Aoao Video to GIF Converter 3.2رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل ویدیو به انیمیشن های متحرک Aoao Video to GIF Converter 3.2 لینک دانلود – 6.9 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 38 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

Fast MP3 Cutter Joiner نرم افزاری بسیار کاربردی و برای بریدن (جدا کردن) و چسباندن (متصل کردن) فایل های MP3 به یکدیگر می باشد. این نرم افزار در زمینه بریدن قطعات فایل های صوتی میتواند با ۳ مدل عمل کند. روش اول بریدن فایل MP3 با پارامتر اینکه یک فایل به چند تکه تبدیل شود ، دومین روش پارامتر حجم فایل قابل تنظیم است که هر قطعه دارای چه حجمی باشد و نرم افزار تکه ها را بسته به حجم فایل درخواستی شما ایجاد خواهد کرد و روش سوم بسته به مدت زمان آهنگ فایل صوتی است ، مثلا تعیین میکنید که بعد از ۲ دقیقه یک تکه ایجاد شود ، به این ترتیب یک فایل ۶ دقیقه به ۳ تکه تبدیل خواهد شد. این نرم افزار میتوانید همزمان چندین فایل را به یکدیگر بسچباند یا جدا کند و از این نظر بسیار کاربردی است. همچنین این نرم افزار میتواند تگ های ID3 tags را نیز به راحتی تنظیم و ویرایش کند. حفظ کیفیت مسلما یکی از بهترین شاخص ها است که توسط این نرم افزار رعایت خواهد شد. همچنین نرم افزار میتواند پارامتر Fade-in و fade-out را نیز به راحتی رعایت نماید.

fast mp3 cutter joiner بریدن و چسباندن فایل های صوتی با Fast MP3 Cutter Joiner 3.2.1628

password بریدن و چسباندن فایل های صوتی با Fast MP3 Cutter Joiner 3.2.1628رمز فایل: www.downloadha.com

download بریدن و چسباندن فایل های صوتی با Fast MP3 Cutter Joiner 3.2.1628 لینک دانلود – 1.6 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 51 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

Any Video Converter Ultimate نسخه ای از نرم افزار معروف Any Video Converter می باشد که در کنار مبدل قدرتمند فایل های ویدیویی و فیلم های HD با پشتیبانی از تعداد زیادی فایل ویدیویی امکانات فراوان دیگری نیز دارد. میتواند لوح های فشرده دی وی دی که حاوی فیلم هستند را نیز ریپ و برروی هارد دیسک شما با فرمت های ویدیویی معمول کپی کند. همچنین این نرم افزار فوق العاده میتواند دی وی دی های ویدیوی رایت کند. یعنی توانایی رایت فایل های ویدیویی و فیلم را به صورت دی وی دی ویدیویی را دارد و دی وی دی های رایت شده توسط این نرم افزار امکان نمایش در دستگاه های پخش را داراست.

قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را برش دهد و قسمت های مورد نظر کاربر را حذف نماید و همچنین میتواند فایل های ویدیوی را به هم متصل و جدا کند. همچنین امکان Crop کردن یعنی برداشت قسمت های مورد نظر ویدیو نیز امکان پذیر هست. در کنار این قابلیت های اصلی توانایی اضافه کردن افکت های جزئی نیز در این نرم افزار تعبیه شده است.

توانایی مهم دیگر نرم افزار ضبط و دانلود ویدیوهای آنلاین در حال پخش می باشد. ضمن اینکه نرم افزار میتواند از سایت یوتیوب ویدیوها را مستقیم دانلود و تبدیل کند. امکانات لازم جهت ضبط ویدیوهای آنلاین در حال پخش با کیفیت عالی نیز وجود دارد. همچنین این نرم افزار میتواند از صفحه نمایش فیلم تهیه نماید.

برای امکانات جزئی تر ادامه مطلب را مطالعه کنید…

any video converter ultimate تبدیل کننده و رایت و امکانات کامل ویدیوی Any Video Converter Ultimate 4.4.1

برخی از فرمت های مورد پشتیبانی:

MOV, M2TS, OGM, RMVB, RM, WMV, QT, FLV, MOD, TS, TP, DVR-MS, Divx, etc. to AVI, WMV, MP4, MPEG-1, MPEG-2, FLV, SWF, MKV, 3GP and 3G2

قابلیت های کلیدی نرم افزار Any Video Converter Ultimate 4.4.1:

- ریپ کردن دی وی دی فیلم روی هارد دیسک به همراه تبدیل فرمت

- تبدیل فرمت بین وسعت وسیعی از فایل های ویدیویی

- برش و crop فایل های ویدیویی و فیلم

- تبدیل فیلم های ویدیویی HTML5 به فرمت معمول

- دانلود ویدیو های آنلاین از سایت یوتیوب

- ضبط ویدیوهای آنلاین در حال پخش فایل کیفیت عالی

- ضبط فیلم از محیط ویندوز

- متصل و جدا کردن فایل های ویدیویی از یکدیگر

- چرخش فیلم ها و اضافه کردن افکت و تنظیم نور و کنتراست

- رایت فیلم های ویدیویی معمولی و HD روی دی وی دی

- ساخت DVD MENU برای دی وی دی در حال رایت

- تنظیم پارامترهای لازم هنگام تبدیل فرمت

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

password تبدیل کننده و رایت و امکانات کامل ویدیوی Any Video Converter Ultimate 4.4.1رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل کننده و رایت و امکانات کامل ویدیوی Any Video Converter Ultimate 4.4.1 لینک دانلود – 28.16 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 40 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (1)

ImTOO Audio Maker نرم افزاری بسیار کامل در زمینه فایل های صوتی می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند تمامی فایل های صوتی را به فرمت های مختلف صوتی تبدیل کند ، امکان رایت آنها به صورت لوح های فشرده صوتی را نیاز داراست. همچنین میتواند انواع لوح های فشرده صوتی که به صورت audio می باشند را ریپ نموده و با تبدیل فرمت روی هارد دیسک شما کپی کند.

ImTOO Audio Maker ضمن یک مبدل صوتی قدرتمند و ریپ و رایت کننده فایل های صوتی ، توانایی استخراج صدای فایل های تصویری و تبدیل آن به یک فرمت صوتی را نیز دارا می باشد. فرمت های محبوب ویدیویی که برای استخراج صدا پشتیبانی می شوند شامل AVI, MPEG, MP4, 3GP, MOV, M4V, H.264/H.261, RM, RMVB, WMV, ASF می باشند. این نرم افزار میتواند برای جدا کردن قسمتی از فایل صوتی نیز به کاربر کمک کند و همچنین در هنگام تبدیل فرمت و رایت و ریپ امکان تنظیم کیفیت نیز به راحتی وجود دارد. برخی از فرمت های صوتی پشتیبانی شوند نیز شامل AVI, MPEG, MP4, 3GP, MOV, M4V, H.264/H.261, RM, RMVB, WMV, ASF می باشد.

imtoo audio maker مبدل فایل های صوتی و رایت و ریپ آنها با ImTOO Audio Maker 6.4.0 20120801

قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO Audio Maker 6.4.0 20120801:

- تبدیل فرمت بین فرمت های صوتی محبوب

- استخراج صدا از روی فایل های ویدیویی

- رایت انواع لوح های فشرده صوتی

- ریپ لوح های فشرده صوتی و انتقال آنها به هارد دیسک

- تنظیم پارامترهای کیفیت صدا هنگام تبدیل فرمت و رایت

- تبدیل فرمت همزمان چندین فایل

- برش قسمتی از فایل صوتی

- ویرایش تگ های فایل صوتی

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

password مبدل فایل های صوتی و رایت و ریپ آنها با ImTOO Audio Maker 6.4.0 20120801رمز فایل: www.downloadha.com

download مبدل فایل های صوتی و رایت و ریپ آنها با ImTOO Audio Maker 6.4.0 20120801 لینک دانلود – 31.4 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 109 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

Ashampoo Music Studio نام نرم افزار دیگری از محصولات شرکت نرم افزاری معروف و قدرتمند Ashampoo می باشد که به شما معرفی می کنیم. این نرم افزار به منظور ویرایش و ساخت و همچنین دیگر کاربرد ها برای فایل های صوتی و موسیقی می باشد. به کمک این نرم افزار شما می توانید بر روی فایل های صوتی خود اقدام به ویرایش کنید و سپس آن ها را بر روی CD و یا DVD ذخیره سازی نمایید. هچنین به کمک این برنامه شما دیگر مشکلی در کپی cd های Audio Track بر روی هارد نخواهید داشت و به راحتی می توانید از آن ها کپی تهیه نمایید.

Ashampoo Music Studio ویرایش فایل های صوتی با Ashampoo Music Studio 4 v4.0.1

password ویرایش فایل های صوتی با Ashampoo Music Studio 4 v4.0.1 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ویرایش فایل های صوتی با Ashampoo Music Studio 4 v4.0.1 لینک دانلود ۳۶٫۷ مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 78 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

All Free MP3 Cutter یک نرم افزار تمام عیار برای بریدن فایلهای صوتی است که قابلیت برش فرمت های MP3, WAV, WMA, OGG و … را دارد . می تواند با سرعت بالا قسمت هایی از یک فایل صوتی با فرمت MP3 را ببرد و در سیستم شما ذخیره کند. به عنوان مثال شما می توانید قسمتی از یک ترانه یا موسیقی را با استفاده All Free MP3 Cutter برش داده و به عنوان ringtone یا زنگ موبایل خود انتخاب کنید . همچنین All Free MP3 Cutter می تواند صدا را از کلیپ های تصویری جدا کرده و با فرمت MP3 در اختیارتان قرار دهد . از ویژگی های خوب این نرم افزار که نسبت به سایر همکارانش دارد عدم افت کیفیت هنگام عمل برش است بدین صورت که شما هنگام عمل cut هیچ گونه افت کیفیتی را در فایل صوتی جدا شده مشاهده نخواهید کرد . شما می توانید نسخه کامل (بدون نیاز به کرک) این نرم افزار را از سایت دانلودها دریافت کرده و لذت ببرید .

All Free MP3 Cutter برش قسمتی از فایلهای صوتی با All Free MP3 Cutter 3.1.9

password برش قسمتی از فایلهای صوتی با All Free MP3 Cutter 3.1.9پسورد فایل: www.downloadha.com

download برش قسمتی از فایلهای صوتی با All Free MP3 Cutter 3.1.9 لینک دانلود – 7.5 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 183
  • بازدید کلی : 23,051
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید