loading...
مای دانلودها
وبمن بازدید : 47 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Borderlands 2 ادامه نسخه ی اول و موفقی است که تیم Gearbox در سال ۲۰۰۹ آن را خلق، و ۲K در سرتاسر دنیا توزیع کرد.شماره اول بازی از روندی ساده و خشک پیروی می‌کرد، اسلحه خود را بگیرید و هرچه سر راه دیدید به رگبار ببندید تا به گنجینه سرزمین Pandora برسید. هرچند بازی در چند ساعت ابتدایی حس تازه‌بودن به بازیباز می‌داد، اما در ادامه شاهد تکراری شدن محیط و گیم‌پلی آن بودیم. اما با این همه Borderlands 1 توانست با فروش بیش از ۴ میلیون نسخه در سرتاسر جهان خود را به بازیبازان ثابت و Gearbox را مجاب به ساخت ادامه ی آن کند.
حال به Borderlands 2 می‌رسیم. این بار همه چیز متفاوت است، از محیط گرفته تا طراحی شخصیت‌های خوب و بد و اسلحه‌ها. داستان بازی پنج سال بعد از اتفاقات Borderlands 1 رخ خواهد داد و شخصی به نام Hand Some Jack آغازگر تمام شلوغی‌ها و خون ریزی‌ها در بازی است. مسابقه‌ای خونین با پاداشی بزرگ فقط برای خوش گذرانی Hands Some Jack برگزار می‌شود و شما در گروهی چهار نفره پا به میدان می‌گذارید و پس از درگیری‌ها و خشونت فراوان پیروز میدان شده، به امید پاداش با ارزش خود می‌روید، اما نه خبری از پاداشی است که برای آن جان کندید و نه خبری از پاداش دهنده یعنی Hand Some Jack. پس از آن شما به سرزمینی به نام Tundra رهسپار می‌شوید، و از آن پس و طی اتفاقاتی هدف اصلی شما کشتن باعث و بانی این بدبختی خواهد بود. نمی‌توان به این زودی در مورد جذاب بودن یا تکراری شدن روند بازی نظر داد، اما می‌توان آن را لذت بخش دانست، زیرا این بار بازی با Co-Op چهار نفره و با گیم پلی نزدیک به ۲۵ تا ۳۵ ساعت، اوقات خوشی را برای شما و دوستانتان در میان خشونت و دنیای پر از هیایو رقم خواهد زد.

| نسخه معتبر SKIDROW ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد . |

rrrrr دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

dvd دانلود بازی Borderlands 2 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Borderlands 2 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

System: XP , Vista and Windows 7

CPU : 2 GHz dual core 64-bit Intel or AMD processor

RAM : 1 GB or more

Graphic Card : DirectX 9 compatible 512 MB graphics card, Nvidia 200 series series or AMD Radeon 4000 series

SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0

DIRECT X : Direct X 9.0 or more

سیستم پیشنهادی:

System: Windows XP SP3, Vista SP2, 7

CPU : 2.8 GHz dual core 64-bit Intel or AMD processor

RAM : 2 GB or more

Graphic Card : DirectX 10 compatible 1GB graphics card, Nvidia 400 / AMD 5000 series

DIRECT X : Direct X 9.0 or more

تصاویری از محیط بازی:

Borderlands 2 s1 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC Borderlands 2 s2 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

Borderlands 2 s3 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC Borderlands 2 s4 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

Borderlands 2 s5 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC Borderlands 2 s6 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

source دانلود بازی Borderlands 2 برای PC توضیحات نصب:

پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال ویندوز یا آنتی ویروس خود بلاک کنید تا از دسترسی بازی به اینترنت و آپدیت آن جلوگیری شود. همچنین فایل اجرایی بازی را در قسمت Exclusions آنتی ویروس خود قرار دهید تا زمانی که آنتی ویروس خود را فعال می سازید از پاک کردن کرک بازی جلوگیری شود. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بی نهایت زیبا نهایت لذت را ببرید.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

caution دانلود بازی Borderlands 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


download دانلود بازی Borderlands 2 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link

– دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازی Borderlands 2 برای PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 65 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Uprising44 The Silent Shadows یک بازی استراتژیکی می باشد که در برخی از صحنه های آن می بایست به صورت سوم شخص بازی را ادامه بدهید . این یک ترکیب منحصربفرد از ترکیب این دو حالت می باشد که در عمق آن داستانی جالب نهفته است . داستان بازی در جنگ جهانی دوم در حال اتفاق است . می توانید با استفاده از ۱۶ سلاح مختلف و با تاکنیک های جنگی سربازان خود را هدایت کنید و دستورهای مختلفی نظیر دفاع ، حمله ، مبارزه در محله های نزدیک و … را به آن ها بدهید و به طور کل نظارت کاملی برروی عملکرد هریک از آن ها داشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت دانلودها دریافت نمایید .

Uprising44 The Silent Shadows دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

سیستم مورد نیاز بازی :

  • OS: Windows Vista / Windows 7
  • Processor: Dual Core 2.4GHz processor
  • Memory: 2 GB RAM
  • Graphics: Shader 4.0 compatible card (minimum: Nvidia GeForce 9800, AMD Radeon 4830)
  • Hard Drive: 5 GB HD space
  • Other Requirements: Broadband Internet connection
  • Additional : Onboard Video Card: Not Supported

تصاویری از محیط بازی:

Uprising44 The Silent Shadows S1 smal دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC Uprising44 The Silent Shadows S2 smal دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

Uprising44 The Silent Shadows S3 smal دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC Uprising44 The Silent Shadows S4 smal دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

Uprising44 The Silent Shadows S5 smal دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC Uprising44 The Silent Shadows S6 smal دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

caution دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link


منبع : دانلودها

وبمن بازدید : 43 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی Damage Inc Pacific Squadron WWII شما را به نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم می برد . جایی که نبرد هوایی بر فراز اقیانوس اطلس به اوج خود رسیده است . به طور کل این بازی یکی از بهترین بازی های شبیه سازی پرواز در زمان جنگ جهانی دوم است . ۲۳ ماموریت جذاب در انتظار شما می باشد که برای تکمیل کردن آن ها می توانید از ۳۰ نوع هواپیمای جنگی استفاده کنید . می بایست دشمنان خود را در موقعیت های مختلفی مثل هوا به هوا ، هوا به زمین و هوا به کشتی هدف گیری و نابود کنید . در ادامه می توانید نسخه SKIDROW این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

Damage Inc Pacific Squadron WWII دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP , Windows Vista, Windows 7

CPU: Intel Core 2 Duo 2.0GHz or AMD Athlon X2 4000

RAM: 1 GB system RAM

VGA: NVIDIA GeForce 7800 or ATI Radeon HD 2600 Pro, 256MB, Shader Model 3.0+ Graphics Card

DX: DirectX 9.0c or DirectX 10

HDD: 4 GB Free Space

تصاویری از محیط بازی:

Damage Inc Pacific Squadron WWII S2 smal دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC Damage Inc Pacific Squadron WWII S1 smal دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC

Damage Inc Pacific Squadron WWII S4 smal دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC Damage Inc Pacific Squadron WWII S3 smal دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC

Damage Inc Pacific Squadron WWII S6 smal دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC Damage Inc Pacific Squadron WWII S5 smal دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

caution دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازي Damage Inc Pacific Squadron WWII براي PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 33 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.

| نسخه معتبر SKIDROW ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد . |

| آپدیت شماره ۲ بازی با حجم ۳٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد |

darksiders 2 دانلود بازي Darksiders II براي PC

dvd دانلود بازي Darksiders II براي PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازي Darksiders II براي PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

آیتم های مختلف را می توان در این بازی با هم ترکیب کرد و چیزهای جدیدی به وجود آورد. حتی می توان قدرت های شخصیت بازی را به صورتی ارتقاء داد که او شخصیتی کاملاً جادویی داشته باشد و با اجرای جادوهای مختلف بازی را ادامه بدهد، یا او را به یک شمشیر باز حرفه ای تبدیل کرد. دونالد در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره می کند که سیستم های مختلف مبارزه ای در این بازی همگی بر اساس المان های نقش آفرینی طراحی شده اند. او می گوید: "ما در Vigil طرفداران سبک نقش آفرینی هستیم و اگر زمان و وقت کافی هم در اختیار داشتیم، می توانستیم این کار را با نسخه اول هم انجام دهیم. اما برای انجام این کار زمانی هم برای ترکیب درست سبک ها با هم می خواستیم.

باید بازی را به صورتی طراحی می کردیم که تعادل در آن برقرار باشد. این یکی از مهمترین و بزرگترین چالش هایی بود که ما با آن مواجه بودیم. در این بازی با دشمنان زیادی روبرو می شوید و حالت های مبارزه ای زیادی را تجربه می کنید. تجربه ما در ساخت نسخه اول باعث شد که با قسمت اکشن بازی مشکلی نداشته باشیم. در این بازی بازیکنان فرصت های زیادی پیش رو خواهند داشت که می توانند مسیر بازی تغییر دهند. در این بازی با چالش های جدیدی روبرو می شوند." Darksiders II دارای محیط های بسیار متفاوتی خواهد بود و این موضوع بازی را از نسخه اول متمایز می کند. در نسخه اول، بازی در مکان های بزرگ آخرالزمانی در زمین رخ می داد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP SP3, Vista SP1, Windows 7

CPU: AMD Athlon 64 Processor 3800+ 2.4Ghz, Intel Pentium 4 530 3.0Ghz Processor

RAM: 1GB RAM (Windows XP), 2GB RAM (Vista / Windows 7)s

VGA: ATI Radeon X1900 or NVIDIA GeForce 8800/GeForce GT220 with 256MB of Video RAM

DX: DirectX 9.0c

HDD: 12GB free hard drive space

سیستم پیشنهادی بازی :

OS: Windows XP SP3, Vista SP1, Windows 7

CPU: AMD Athlon 64 X2 5200+ Dual Core 2.60Ghz, Intel Core 2 Duo E6420 Dual Core 2.13Ghz

RAM: 2GB RAM (Windows XP), 3GB RAM (Vista / Windows 7)s

VGA: ATI Radeon HD 3870 or NVIDIA GeForce GTS 240 with 256MB of Video RAM

DX: DirectX 9.0c

HDD: 12GB free hard drive space

تصاویری از محیط بازی:

Darksiders II S2 smal دانلود بازي Darksiders II براي PC Darksiders II S1 smal دانلود بازي Darksiders II براي PC

Darksiders II S4 smal دانلود بازي Darksiders II براي PC Darksiders II S3 smal دانلود بازي Darksiders II براي PC

Darksiders II S6 smal دانلود بازي Darksiders II براي PC Darksiders II S5 smal دانلود بازي Darksiders II براي PC

source دانلود بازي Darksiders II براي PC توضیحات: پس از دانلود با یک فایل ISO مواجه می شوید که می توانید با خود نرم افزار Winrar و یا برنامه هایی همچون Daemon Tools آن را اکسترک نمایید . پس از نصب ، کرک را به صورت جداگانه دانلود کنید و تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی کنید. بازی را با فایل Launcher.exe اجرا نمایید و زبان انگلیسی را انتخاب کنید .

caution دانلود بازي Darksiders II براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازي Darksiders II براي PC دانلود نسخه SKIDROW در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازي Darksiders II براي PC دانلود کرک بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازي Darksiders II براي PC دانلود آپدیت شماره ۲ بازی در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

source دانلود بازي Darksiders II براي PC تغییرات صورت گرفته در این آپدیت

برای استفاده کافیست آپدیت را نصب کنید و سپس تمام محتویات پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی و جایگزین کنید .

download دانلود بازي Darksiders II براي PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

source دانلود بازي Darksiders II براي PC در نسخه BlackBox تنها سایر زبان های بازی به جز انگلیسی حذف شده اند و ویدئوهای بازی هیچ تغییری نکرده اند . این نسخه limited edition می باشد که DLC های بازی نیز در آن موجود می باشند که با کرک SKIROW آماده شده است .

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 46 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Mass Effect 3 سومین قسمت از سری بازی های Mass Effect که هرساله EA با انتشار نسخه ای جدید از این بازی ،‌ قدرت خود را ثابت می کند . یکی از مهمترین تغییر سیستم گیم پلی مس افکت نسبت به نسخه‌های قبلی، سیستم نقش‌آفرینی آن است. در نسخه‌های گذشته با وجود گستردگی امکانات کلاس‌های مختلف و سیستم ارتقاء آنها، در نهایت هم سیستم نقش‌آفرینی بازی اقیانوسی بود به عمق پنج متر و بدون هیچ چالشی، خطی و مستقیم ادامه پیدا می‌کرد و در نقطه‌ای به اوج خود می رسید. تنها چالش انتخاب قدرت مورد نظر و ارتقاء آن بود. اما درخت نقش‌آفرینی مس افکت ۳ به سیاق بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک، شاخه‌ای طراحی شده است. در این نوع از سیستم نقش‌آفرینی، با هربار قوی‌تر شدن یک قدرت یا ویژگی، امکانی به گیمر داده می‌شود تا انتخاب کند که چه ویژگی خاصی به آن قدرت یا ویژگی باید داده شود. مثلا برای کلاس سرباز، مهمات آتش‌زا را می‌توان در جهات مختلفی ارتقاء داد، یکی باعث افزایش قدرت آن می‌شود، یکی باعث می‌شود دشمنان پس از تیر خوردن بترسند و کنترل خودشان را از دست بدهند، یکی باعث می شود بقیه اعضای تیم هم از این ویژگی استفاده کنند و دیگری باعث افزایش ظرفیت مهمات اسلحه می شود. برای مطالعه نقد کامل بازی و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

| نسخه نهایی RELOADED ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم Black Box به پست اضافه شد |

| DLC جدید بازی به نام Extended Cut DLC با حجم ۱٫۸ گیگابایت به پست افزوده شد |

| جدیدترین DLC رسمی بازی با عنوان Leviathan و حجم ۱٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد |

Mass Effect 3 دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC

dvd دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC شما می توانید این بازی زیبا را در چهار DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

نکته مثبت این سیستم، عمق بخشیدن به سیستم نقش‌آفرینی بازی است. گیمر باید دقیقا انتخاب کند که قرار است فرمانده شپرد او تبدیل به چه نوعی از یک کلاس مختلف شود. تصمیمات اشتباه در این نوع نقش آفرینی دست آخر برای گیمر شخصیتی باقی می‌گذارند که نصفه و نیمه از همه قدرتها برخوردار است و در نهایت هم نمی تواند هیچ استفاده‌ای از آنها بکند. در مورد نکته منفی این سیستم جدید، هنوز چیزی به ذهنمان نرسیده است!

از انتقادات مطرح سری مس افکت، اسلحه خانه شپرد بوده است. به عنوان قهرمان بشریت و کسی که مقدر است تا کهکشان را نجات دهد، شپرد همیشه یک قدم با جنگیدن با لوازم آشپزخانه فاصله داشته است و آن یک قدم هم توانایی شلیک در اسلحه های شپرد است که در وسائل آشپزخانه موجود نیست. اسلحه‌های سری مس افکت (به جز برخی سلاح‌های قابل دانلود یا ویژه پیش خرید) طراحی بدی داشته‌اند، بدون تنوع بوده‌اند و تقریبا همه یک کار را می‌کردند؛ تیر می‌زدند اما بعضی‌ها زورشان بیشتر بود. اما در مس افکت ۳، سیستم جدید Weapon Customization به گیمر اجازه می‌دهد اسلحه‌اش را آن‌طور که می‌خواهد ارتقا دهد و مطابق سلیقه و نحوه بازی‌اش اسلحه‌اش را انتخاب کند. کار با این سیستم خیلی ساده است، باید یک میز کار پیدا کنید و دکمه مورد نظر را فشار دهید. یک صفحه خیلی ساده باز می شود که امکانات اسلحه تان را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید امکاناتی مثل افزایش بُرد یا قدرت اسلحه به آن اضافه کنید، یا از لوازم جانبی مثل دوربین و لیزر استفاده کنید.

از نظر بصری، مس افکت ۳ در واقع نسخه بهینه شده مس افکت ۲ است و تغییر محسوسی در آن احساس نمی‌شود. گرافیک بازی «حیرت انگیز» نیست، اما طراحی هنری بازی چرا. مهمترین پیشرفت بصری مس افکت نسبت به نسخه قبلی خود در طراحی محیطها و زمینه بصری بازی است. محیط بازی بزرگتر شده است و اتفاقات خیلی زیادی هستند که خارج از محیط و در دور دست می‌افتند که نسبت به طراحی‌های بسته و ناقص محیط خارجی در نسخه‌های قبلی پیشرفت قابل توجهی است. در طراحی بصری مس افکت ۳ به تنوع توجه زیادی شده است. Bioware با انتخاب دنیاهای متفاوت برای این نسخه بازی، این امکان را به تیم خود داده است تا در رنگ‌بندی‌ها و طراحی‌های محیطی مختلفی کار طراحی مرحله را به چالش بکشند و ظاهرا تیم سازنده بازی به خوبی از عهده این امر برآمده است.

اما در بین این همه تغییر مثبت خبری بود که به ذائقه خیلی از طرفداران بازی نساخت و آن امکان بازی چند نفره بود که برای اولین بار به این سری اضافه شده است. به حالت Galaxy at War مس افکت ۳ که امکان بازی Co-Op بصورت آنلاین به بازیکن می‌دهد همچنان چه از طرف منتقدین چه از طرف گیمرها با دیده تردید نگاه می‌شود. مس افکت گلکسی چیز جدیدی در زمینه بازی آنلاین به مخاطب ارائه نمی‌دهد. اکثر مُدهای بازی تکراری هستند و Bioware تصمیم گرفته‌ است از همان فرمول موفق بازی های سوم‌شخص دیگر برای مس افکت نیز استفاده کند. شاید بتوان تنها نکته جدید این حالت Co-Op را امکان بازی کردن با سایر نژادهای سری بازیهای مس افکت دانست.

در حالت Galaxy at War شما باید از میان نژادهای مختلفی شخصیت خود را انتخاب و طراحی کنید، گیم‌پلی نمایش داده شده حالتی شبیه حالت Horde بازی Gears of War است. دشمنان در گروه های مختلف به سمت شما می آیند و شما باید ضمن انجام یکسری ماموریت ها سعی کنید زنده بمانید. گیم پلی بازی تغییری نسبت به حالت تک‌نفره آن نکرده است، هرچند هر نژاد یک‌سری قدرت‌های خاص دارد. در جریان حالت کوآپ، شخصیت‌ها به تدریج ارتقا میابند و به تجهیزات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنند. برای اینکه حالت Survival از خشکی همیشگی دربیاید Bioware ماموریتهای مختلفی مثل حفظ یک منطقه خاص از نقشه، هک کردن کامپیوترها و یا جمع‌آوری آیتم‌های مختلف از گوشه و کنار محیط برای گیمرها در نظر گرفته است. تاکید حالت کوآپ، دقیقا روی کوآپ بودن آن است. افراد یک تیم باید با یک‌دیگر کار کنند تا بتوانند پیشروی کنند. اگر یکی از اعضای تیم بیش از حد آسیب ببیند روی زمین می‌افتد و دیگر اعضا باید او را به بازی برگردانند، هرچند این حالت Revive مدت زمان محدودی دارد. البته اگر بقیه اعضای تیم زنده بمانند در شروع دور بعد، بازیکنی که مُرده باشد به بازی بازخواهد گشت. دشمنان به تدریج سخت‌تر می‌شوند، بطور مثال بعضی از کماندوهای سربروس به قدری در قالب دفاعی و زره ظاهر می‌شوند که بخشی از تیم باید آن‌ها را به سمت خود بکشد تا گروه دیگر از پشت به آن ها حمله کنند. در طول بازی بازیکن پول و XP به دست می‌آورد که برای خرید تجهیزات و افزایش Level استفاده می‌شوند. اما چیزی که باعث نگرانی می‌شود این است که بعد از مدتی، شما این امکان را دارید که شخصیت مالتی پلیر خود را به حالت تک‌نفره بازی انتقال دهید و از آن استفاده کنید. اینکه چه استفاده‌ای از این شخصیت می‌توان کرد، هنوز مشخص نیست اما ظاهرا می‌توان از XP یا پول به‌دست‌آمده در حالت تک‌نفره نیز استفاده کرد. این یعنی دقیقا خلاف روالی که بازی برای به چالش کشیدن بازیکن در سیستم نقش‌آفرینی استفاده کرده بود. اما نهایتا، Bioware فرمول یک تجربه عالی آنلاین را به خوبی به دست آورده‌ است، هرچند هیچکس نیازی به Galaxy at War احساس نکرده بود و نبودش در بازی احساس نمی‌شد، اما ظاهرا یک تجربه اعتیادآور آنلاین نیز به بسته مس افکت اضافه شده است. سوال فقط اینجاست که تعاملات این بخش با حالت تک‌نفره بازی چه تاثیری در جریان بازی خواهد گذاشت.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7

CPU: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo equivalent AMD CPU

RAM: 1GB for XP / 2GB RAM for Vista/Win 7

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: 256 MB graphics memory

Sound Card: DirectX 9.0 Compatible

DirectX: Version 9.0c

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7

CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo equivalent AMD CPU

RAM: 2GB for XP / 4GB RAM for Vista/Win 7

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: 512 MB graphics memory

Sound Card: DirectX 9.0c compatible

DirectX: Version 9.0c

تصاویری از محیط بازی:

mass effect 3 screenshots 01 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC mass effect 3 screenshots 02 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC

mass effect 3 screenshots 03 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC mass effect 3 screenshots 04 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC

mass effect 3 screenshots 05 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC mass effect 3 screenshots 06 small دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC

برای بزرگنمایی برروی تصاویر کلیک کنید

source دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به DVD1 مراجعه نمایید و فایل ISO مربوطه را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید. به نصب بازی بپردازید. هنگامی که از شما DVD2 درخواست شد ، فایل ISO مربوط به DVD2 را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید و به ادامه نصب بپردازید. پس از پایان نصب ، از لینک گذاشته شده ، کرک بازی را دانلود کنید و آن را در در محل نصب بازی و در پوشه ی Binaries/Win32/ کپی و جایگزین کنید و بازی را اجرا نمایید . چنانجه در جین بازی با پیام دانلود DLC مواجه شدید ، آن را Skip کنید .

download دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC دانلود DVD اول :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۹ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC دانلود DVD دوم :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

- دانلود کرک بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC دانلود Extended Cut DLC در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

source دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC توضیحات نصب : محتویات فایل فشرده را در پوشه ی نصب شده ی بازی کپی کنید . برای اعمال این DLC نیازمند داشتن آخرین آپدیت بازی (ورژن ۱٫۰۳) می باشید .

download دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC دانلود Leviathan DLC در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

source دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC توضیحات نصب : محتویات فایل فشرده را در پوشه ی نصب شده ی بازی کپی کنید . برای اعمال این DLC نیازمند داشتن آخرین آپدیت بازی (ورژن ۱٫۰۳) می باشید .

caution دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC در نسخه‌ی Black Box تمامی زبان ها به جز انگلیسی حذف شده اند و ویدئوها نیز با Bitrate پایین ضبط شده اند که از کیفیت و حجم آن ها کاسته شده است . هچنین در این نسخه DLC ها در بازی قابل استفاده نمی باشند .

download دانلود بازي Mass Effect 3 براي PC دانلود نسخه Black Box :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

- در صورت داشتن صفحه سیاه در این نسخه ، فایل زیر را دریافت کنید و آن را در پوشه ی BIOGameMovies اکسترک و اجرا نمایید و تا اتمام عملیات صبر نمایید و سپس بازی را از دسکتاپ اجرا کنید .

دریافت BLACK SCREEN FIX

منبع:دانلود ها

وبمن بازدید : 53 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Tiny Troopers یک بازی اکشن و استراتژیکی می باشد که چندی پیش برای iOS منتشر شد و هم اکنون نسخه‌ی PC آن نیز منتشر شده است . در این بازی شما می بایست فرماندهی گروهی از سربازهای کوچک را برعهده بگیرید و با تمام توان خود برای پیروزی مبارزه کنید . ۳۰ ماموریت مرگبار با اهداف متنوع در انتظار شما هستند که با گرفتن گروگان و یا نابود سازی ژنرال های دشمن ، می توانید سریعتر به پیروزی برسید . برای مشاهده تصاویری از این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید .

Tiny Troopers بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers

تصاویری از محیط بازی:

Tiny Troopers S2 smal بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers Tiny Troopers S1 smal بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers

Tiny Troopers S4 smal بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers Tiny Troopers S3 smal بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers

Tiny Troopers S6 smal بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers Tiny Troopers S5 smal بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers

caution بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

password بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازي استراتژيكي و كم حجم Tiny Troopers لینک دانلود – ۲۶۰٫۱ مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 56 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-Worldهای زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازی نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶٫۹ گیگابایت به پست افزوده شد|

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

sleeping dogs pc cover small دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

dvd دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC شما می توانید این بازی زیبا را درسه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

یک Face XP هم در بازی وجود دارد که نحوه برخورد مردم با وی را مشخص می کند. با استفاده از این موضوع می توانید در خریدهای خود از مغازه ها تخفیف بگیرید و توسط یک پلیس یا خلافکار ستایش شوید. همانند هر قهرمانی، وی، هم با سلاح گرم حرفه ای است و هم بدون آن. مکانیزم مبارزه بازی یکی از بهترین نکات Sleeping Dogs است، چون خیلی ساده اجرا می شود، ولی خیلی متنوع و عمیق است و شما مدام به دنبال پیدا کردن حرکات جدید هستید. می توانید اشیاء محیط را پرتاب کنید، با لگد ضربه بزنید و یا با مشت به استقبال صورت دشمن بروید. حرکات خشنی مثل فرو کردن سر دشمن به داخل فن های بزرگ و یا کوبیدن سر آن ها به در ماشین هم وجود دارند.خشونت این بازی دقیقاً خشونتی است که در فیلم های سرزمین مادری آن دیده می شود. بخش تیراندازی بازی شبیه به Gears of War کار شده و شما مدام باید در محیط سنگر بگیرید و البته زرق و برق فیلم های جان وو هم در آن دیده می شود. بعضی وقت ها شما می توانید از سیستم Slow-Motion هم استفاده کنید. در این حالت صداها و موسیقی هم آرام می شوند و شما در چند ثانیه می توانید دشمنان را هدف گیری کنید و آن ها را از پا درآورید. بخش Bullet-Time بازی به اندازه Max Payne 3 عمیق نیست، ولی مسلماً استفاده از آن لذت بخش است. همچنین وقتی شما ماشین و یا موتوری را منفجر کنید، سیستم Slow-Motion فعال می شود. تصادف و انفجار ماشین ها خیلی جذاب و سینمایی کار شده اند و سرقت ماشین و حرکات جالب روی آن ها خیلی شبیه به بازی Wheelman است.

همچنین سیستم ضربه زدن با ماشین Wheelman هم در این بازی دیده می شود. شما می توانید با استفاده از یک دکمه به ماشین های کناری خود ضربه سنگینی وارد کنید. این موضوع در مسابقات خیابانی هم خیلی استفاده می شود. نقشه هنگ کنگ پر از مأموریت ها و فعالیت های مختلف است که می توانید در آن کارهایی برای پلیس انجام دهید و یا به خلافکارها کمک کنید. مراحل فرعی جالبی در بازی وجود دارند. مثلاً می توانید از مناطق دیدنی هنگ کنگ برای یک خانمی که می خواهد کارت پستال درست کند، عکس بگیرید. خوشبختانه مضامین و جزئیات بازی بسیار زیاد و متنوع کار شده اند. بخش صداپیشگی بازی هم اسامی معروفی را به همراه دارد. ویل یون لی (Will Yun Lee) که در Die Another Day بازی کرده بود، در این بازی هست. تام ویلکینسون (Tom Wilkinson) و پار شن (Parr Shen) از Infernal Affairs در بازی هستند. اما استون (Emma Stone)، لوسی لیو (Lucy Liu) و جیمز هنگ (James Hong) هم در این بازی دیده خواهند شد. Sleeping Dogs به نظر بازی بزرگ و زیبایی خواهد شد که مضامین زیادی را به همراه دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Core 2 Duo 2.0 GHz or Althon X2 2.4 GHz
Video Card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card, ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher with 512 MB
Memory: 2 GB RAM
OS: Windows Vista or Windows 7
HDD Space: 15 GB

سیستم پیشنهادی:

Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
Video Card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, Nvidia GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950 with 1 GB
Memory: 4 GB RAM
OS: Windows 7 64-bit
HDD Space: 15 GB

تصاویری از محیط بازی:

Sleeping Dogs S1 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC Sleeping Dogs S2 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

Sleeping Dogs S3 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC Sleeping Dogs S4 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

Sleeping Dogs S5 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC Sleeping Dogs S6 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

source دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC توضیحات نصب: ابتدا مطمئن شوید که آنتی ویروس شما حتما غیر فعال می باشد. حال فایل های فشرده را اکسترکت نمایید و فایل ISO به دست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید. به نصب بازی بپردازید و پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در فولدر SKIDROW در دی وی دی شماره ۲ بازی را در محلی که بازی را نصب نموده اید جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که بازی را حتما از طریق Launcher بازی که در محل نصب بازی شما می باشد به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و همچنین فایل اجرایی بازی را در لیست بلاک فایروال خود قرار داده تا از آپدیت بازی و از دسترسی به اینترنت جلوگیری شود. همچنین اگر مایل به فعال سازی آنتی ویروس خود پس از اجرای بازی بودید، دقت کنید که فایل buddha.dll را حتما در لیست Exclusions در آنتی ویروس خود قرار دهید تا از پاک شدن این فایل توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

کاور اوریجینال بازی (برای مشاهده سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید) :

sleeping dogs pc print small دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

caution دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ آبان ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۹ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC - دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC - دانلود کرک فیکس جدید اسکیدرو. (SKIDROW CrackFix)

نسخه فشرده ۶٫۹ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده ی سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تمامی زبان های بازی به غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است. هیچ چیز دیگری از بازی حذف نشده و دستکاری نشده است. تمامی ویدیوها و تکسچرهای بازی با کیفیت اوریجینال خود می باشند. بازی کرک شده توسط گروه SKIDROW می باشد و همچنین Crack Fix بازی نیز در این نسخه اثر داده شده است. پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها از غیر فعال بودن آنتی ویروس خود مطمئن شوید و سپس به نصب بازی بپردازید. فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC دانلود نسخه BlackBox بازی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link 2 Direct Link

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 48 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (1)

Transformers Fall Of Cybertron – استودیوی High Moon از اینکه War for Cybertron مشکلاتی داشت نمی ترسد و آن را اعتراف می کند. آن ها به بازی ای که ساختند، افتخار می کنند و در همین حین اشتباهات خود را شناخته اند. با Transformers: Fall of Cybertron آن ها سعی دارند تمام ضعف های پیشین را به نقاط قوتی برای بازی خود تبدیل کنند. این یعنی تنوع بیشتر، دوربین بهتر و مهمات های گوناگون. به همین منظور، امسال در همایش D.I.C.E آن ها بازی خود را به نمایش گذاشتند. هیچ چیزی واژه تنوع را بهتر از تغییر حالت یک هلیکوپتر به یک جت، بیان نمی کند. مرحله بازی را با Vortex پیگیری می کنیم. مأموریت، حمله به یک پل بود که توسط Autobotها اشغال شده است.

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وب سایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

Transformers Fall of Cybertron PC دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC

dvd دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

برای پیشروی سریع در این مرحله، Vortex می تواند سریع به یک جت تبدیل شود و به کمپ دشمنان برسد و در همین حین خیلی سریع به یک هلیکوپتر تبدیل شود تا باران گلوله را بر سر آن ها بریزد. حتی می توانید به حالت Robot Mode هم بروید و با سایر هم تیمی های خود همراه شوید. این مرحله خیلی بزرگ و پر از انفجار بود. همه چیز منفجر می شد و تکه تکه های Autobotها را در آسمان می دیدیم. در مرحله بعد، همه چیز کاملاً فرق می کرد. Jazz که یک Autobot است، در یک موقعیت بد گیر کرده است. اطراف او پر از تک تیراندازهای Decepticon است. محیط پر از برج های بلند است و Jazz باید خیلی سریع بین آن ها با قلابی که دارد، حرکت کند تا مبادا شکار تک تیراندازها شود.

این بخش خیلی Hit & Run مانند بود و اگر کمی مکث می کردید، توسط تعداد زیادی دشمن محاصره می شدید. کمی بعد چشمانمان به جمال Optimums Prime روشن می شود! او نسبت به بازی قبل تغییری نکرده و هنوز هم همان رهبر قدرتمند Autobotها است. Decepticonها در نسخه قبل پیروز شدند و برای Autobotها این به معنی ترک Cybertron و کوچ به The Ark بود که در حقیقت یک سفینه بسیار بزرگ است. خوشبختانه Prime همچنان چند عضو وفادار نیرومند دارد. نیرویی مثل Metroplex که در حقیقت می توانید آن را در بازی هدایت کنید تا به طور مثال ساختمان ها و سفینه های دشمنان را از بین ببرید. Metroplex نیروی پرتاب راکت و لیزر دارد. نبردهای تن به تن را در قالب Grimlock می بینیم. او وسط یک جنگ با اسلحه های گرم از شمشیر و سپر استفاده می کند، اما این به معنی ضعیف بودن او نیست.

با ضربه زدن به یک دشمن می توانید او را به سمت دشمن های دیگر پرت کنید و با برخورد آن ها به هم، به دشمنان ضربه شدیدی بزنید. این قابلیت در صحنه ای جالب نمایش داده شد. جایی که Grimlock ضربه ای به Starscream می زند و او را به سمت یک ابرکامپیوتر پرتاب می کند. در این بخش با ضربه وارد کردن به دشمنان یک نوار در بالای صفحه پر می شود و وقتی این نوار پر شود، می توانید زمین و زمان را به هم بدوزید! بخش چندنفره Fall of Cybertron هم تغییراتی نسبت به قبل داشته است. بخش Co-op از بازی حذف شده، ولی در عوض یک بخش رقابتی به آن اضافه شده است. هر چند هنوز اطلاعات زیادی در این مورد در دسترس نیست. وارد بخش Customize کردن شخصیت ها می شوید و با یک قسمت غنی روبرو می شویم. دست ها، پاها، چرخ دنده ها، رنگ ها و… همه چیز قابل تغییر هستند و High Moon خیلی به این موضوع افتخار می کند. Transformers: Fall of Cybertron امسال برای Xbox 360 و PlayStation 3 عرضه خواهد شد.

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows® XP/Vista/7

CPU: Intel Core 2 Duo 2.6 GHz or AMD Phenom X3 8750

RAM: 2 GB system RAM

VGA: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD 4850 with 512 MB RAM

DX: DirectX 9.0c or DirectX 10

HDD: 10 GB Free Space

تصاویری از محیط بازی:

Transformers Fall Of Cybertron S2 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC Transformers Fall Of Cybertron S1 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC

Transformers Fall Of Cybertron S4 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC Transformers Fall Of Cybertron S3 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC

Transformers Fall Of Cybertron S6 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC Transformers Fall Of Cybertron S5 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC

source دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید و به اجرای بازی بپردازید. بازی را توسط فایروال بلوک نمایید و در آنتی ویروس خود به فایل buddha.dll دسترسی بدهید تا آن را ویروس شناسایی نکند . فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

caution دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۹ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC دانلود کرک SKIDROW بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare Direct Link

source دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي PC در این نسخه تنها تمام زبان های بازی به جزء انگلیسی حذف شده اند و سایر بخش های بازی نظیر کیفیت ویدئوهای بازی تغییری نداشته اند . این بازی با کرک SKIDROW آماده شده است .

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 53 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Dark Souls Prepare To Die Edition یک بازی با سبک اکشن RPG می باشد که سازندگان بازی شما در مکان های شیطانی و ترسناک خواهند بود . داستان این بازی کاملا تخیلی است و دارای قسمت های ترسناک و دلهره آور می باشد شما در این بازی هیولا های زیادی در پیش رو دارید که نابود کردن آن ها کار ساده ای نیست حتی دشمنانی که بیشتر شبیه زامبی های اسکلتی هستند به راحتی نمی توانید نابود کنید شما سربازی هستید که برای نابود کردن دشمنانتان باید جنگجوی خوبی باشید . گسترده ترین بخش بازی بخش گیم پلی آن است در این بازی انتخاب شخصیتی که با آن بازی می کنید بر عهده ی خودتان می باشد برای مثال شما می توانید فیزیک ، صورت ، مو و رنگ موی شخصیتتان را انتخاب کنید این بازی گیم پلی ای عالی و زیبا دارد از جمله اصلحه هایی که در اختیار دارید ، فن هایی برای مبارزه با دشمنانتان که بر اثر تجربه باید یاد بگیرید .

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

Dark Souls Prepare To Die Edition دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC

در Dark Souls، باز هم می توانید جنگجوی خاص دلخواهتان را با جنسیت، اندام و همچنین تجهیزات مهم مورد نظرتان بسازید. در طول بازی، اشکال مختلفی از زره ها و تسلیحات در دسترس شما قرار می گیرند و ساختن انواع جنگجو های فوق العاده منحصر به فرد را ممکن می سازند. این یکی از شاخه های سیستم Demon’s Souls است که نتایج جالبی دارد: Hirono یک نمونه را به ما نشان می دهد که توسط تیم سازنده ساخته شده، یک کاراکتر کوتاه و چاق با زره پیازی که شدیداً مانع از حرکت سریع و چالاکی او می شود. Hirono می گوید: ” ما اسمش را شوالیه ی پیازی گذاشته ایم. نمی دانیم به دردی می خورد یا نه ولی او را ساخته ایم”. قلعه ی Sen، هزار تویی است با پلکان های مارپیچ و راهرو های باریک. در حالی که به پیش می روید، راه جلویتان با نور بسیار کمی روشن شده است. در راهمان به سوی برج و بارو، با جنگجو های زیادی روبرو می شویم که چهار دست هستند و سر مار شکل دارند. آن ها از دل تاریکی بیرون می آیند و به شما حمله می کنند و مثل مار پیچ و تاب می خورند و هیس هیس می کنند. باید با شمشیر بازی ماهرانه یا استفاده ی سریع از جادو از شرشان خلاص شوید (گوی های آتشین برای این کار مناسبند).

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP , Windows Vista, Windows 7, or newer

CPU: Intel Core 2 Duo E6850 GHz+ or AMD Phenom II X2 545 3.0 GHz

RAM: 2 GB system RAM

VGA: GeForce 9800 GTX+ or ATI Radeon HD 4870

DX: DirectX 9.0c or DirectX 10

HDD: 8 GB Free Space

تصاویری از محیط بازی:

Dark Souls Prepare To Die Edition S2 smal دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC Dark Souls Prepare To Die Edition S1 smal دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC

Dark Souls Prepare To Die Edition S4 smal دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC Dark Souls Prepare To Die Edition S3 smal دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC

Dark Souls Prepare To Die Edition S6 smal دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC Dark Souls Prepare To Die Edition S5 smal دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC

source دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. برای بخش شماره سریال از هر عددهایی که خواستید استفاده کنید . بعد از نصب ، محتویات پوشه Fairlight را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید و از بازی لذت ببرید . برای جلوگیری از هرمشکلی ، بازی را توسط فایروال بلوک نمایید .

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

caution دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare Direct Link

منبع:دانلودها

وبمن بازدید : 75 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Hitman: Sniper Challenge یک بازی بسیار سریع است ، نکته جالب اینجاست که در Sniper Challenge هیچ گونه توانایی حرکت کردن حتی به چپ و راست را هم نخواهید داشت . مامور ۴٧ در پشت بام یکی از ساختمان های شیکاگو قرار گرفته و تنها در زمان ١۵ دقیقه فرصت دارد تا محل را از وجود دشمنان پاک کرده و آن جا را تر ک کند. البته بازی به همین آسانی هم نیست و باید به مانند یک تک تیرانداز هوش و ذکاوت بسیار بالایی در کشتن اهداف داشته باشید. یک گلوله از دست رفته ، کشتن فردی در جلوی فردی دیگر یا یک اشتباه کافیست تا هدف مورد نظر از ترور خود خبر دار شده و با استفاده از هلکوپتر از محل فرار کند. در این جور مواقع تیراندازی بسیار مشکل تر از قبل شده و با توجه به هوش مصنوعی بسیار خوب و حیرت انگیز دشمنان تقریبا باید دیگر منتظر بازی مجدد شوید. صحبت از هوش مصنوعی شد بد ندیدیم تا نگاهی موشکافانه تر به این بخش داشته باشیم. عکس العمل ها و تغییر حالت های دشمنان بسیار طبیعی از کار در آمده است. مثلا اگر تیری اشتباه در نزدیکی آن ها شلیک کنید به سرعت تغییر حالت داده و موضع دفاعی خواهند گرفت. البته با توجه به این که هیچ کدام مکان مورد نظر شما را نخواهند فهمید اغلب سعی می کنند تا جایی امن برای خود پیدا کنند. قابلیت دیدن دشمنان حتی از پشت دیوار که درHitman: Absolution هم نمایشی از آن را دیده ایم در Sniper Challenge هم مورد استفاده قرار گرفته که توانسته به راحت تر شدن کار کمک شایانی کند.

| کرک فیکس بازی به صورت جداگانه به پست افزوده شد |

Hitman Sniper Challenge دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC

به جرات می توان گفت که ایده های بسیار زیادی در بازی نهفته است. در حقیقت Hitman Sniper Challenge یک بازی بسیار سرگرم کننده و سریع می باشد که ممکن است بازی را بار ها و بارها برای راه های جدیدی در کشتن اهداف بدون هیچ گونه سر و صدایی تجربه کنید. نکته جالب این جاست که هر چقدر کشتن اهداف حرفه ای تر باشد امتیاز بیشتری به بازیباز تعلق خواهد گرفت. مثلا اگر دو دشمن را به صورت همزمان از پای در آورید دو برابر امتیاز معمول به بازیباز تعلق خواهد گرفت. با جمع آوری این امتیاز ها و رسیدن به حد تعیین شده بازیباز توانایی ارتقا اسلحه تک تیرانداز خود را دارا می باشد. از جمله این که می توان اندازه سایز اسلحه را بزرگتر یا سرعت گلوله ها و شدت کشنده بودن را بهتر از قبل کرد. همچنین بازیباز با جمع آوری این امتیاز ها قابلیت باز کردن اسلحه های بهتر را نیز دارا خواهد بود. مناظر و محیط های بازی طوری طراحی شده تا عناصر انهدام پذیر را هم شامل خود کند. این ویژگی با فایده هایی که دارد می تواند باعث کشته شدن دشمنان به طور غیر مستقیم شود. به عنوان مثال با تیراندازی به یک دستگاه بالابر بشکه ها بر سر هدف ریخته خواهند شد.

همان طور که مشاهده کردید Hitman: Sniper Challenge در زمینه گیم پلی با وجود تنها یک مرحله موارد بسیار جالبی را در خود جای داده است شاید بتوان تنها ایراد بازی را مدت زمان بسیار کوتاه آن دانست که حتی برای یک DLC هم زمان فوق العاده کمی محسوب می شود. همچنین سلاح هایی که درHitman: Sniper Challenge باز کنید به طور خودکار در Hitman: Absolution هم قابلیت استفاده را خواهد داشت. پس پیشنهاد می کنم که سیوهای بازی را تا زمان انتشار Hitman: Absolution پاک نکنید.

تصاویری از محیط بازی:

Hitman Sniper Challenge S2 smal دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC Hitman Sniper Challenge S1 smal دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC

Hitman Sniper Challenge S4 smal دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC Hitman Sniper Challenge S3 smal دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC

source دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC توضیحات: پس از دانلود با یک فایل ISO مواجه می شوید که می توانید با خود نرم افزار Winrar و یا برنامه هایی همچون Daemon Tools آن را اکسترک نمایید . پس از نصب ، کرک را به صورت جداگانه دانلود کنید و تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی کنید.

caution دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Direct Link

download دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC دانلود کرک نهایی SKIDROW به صورت جداگانه

download دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC دانلود کرک فیکس بازی (نسخه ی SKIDROW)

منبع:دانلودها.کام

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 186
  • بازدید کلی : 23,054
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید