loading...
مای دانلودها
وبمن بازدید : 46 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)
K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.8.0

password پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.8.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 8.8.0 لینک دانلود – 21 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 70 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

DVD Audio Extractor نرم افزاری فوق العاده برای ریپ دی وی دی های صوتی و همچنین استخراج صدا از دی وی دی های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند صدای فیلم های دی وی دی را استخراج کند و با فرمت صوتی نظیر MP3 و OGG ذخیره نماید. همچنین دی وی دی های صوتی که به صورت Audio رایت شده اند را ریپ کند و با فرمت mp3 روی هارد دیسک کاربر کپی نماید. این نرم افزار دارای قابلیت پیش نمایش یا پیش پخش است که این امکان را میدهد تا فقط قسمت های مورد نظر را به فرمت صوتی تبدیل کنید و ضمن صرفه جویی در وقت از نظر حجم فایل تبدیل شده نیز صرفه جویی صورت گیرد. تمامی مراحل در این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله با کالا ویزاردی و به صورت ساده انجام خواهد شد. در نسخه جدید این نرم افزار میتواند ضمن پشتیبانی از فیلم های dvd از فیلم های blu-ray نیز صداهای مورد نظر را استخراج نماید.

DVD extra استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.0.0

password استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.0.0رمز فایل: www.downloadha.com

download استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.0.0 لینک دانلود – 8.6 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 42 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزاری فوق العاده برای بهینه سازی کیفیت ویدیوها و تعمیر ویدیوها می باشد. این نرم افزار با تکنولوژی های پیشرفته میتواند مشکلات معمول در ویدیوها را برطرف کند. اگر شما هم با دوربین موبایل یا هرنوع دوربین دیگری فیلم تهیه کرده اید و فیلمتان دارای مشکلات معمولی نظیر تار بودن ، لرزش ، پارازیت تصویری و صوتی است ، مسلما در حیطه توان شما نیست تا آنها را رفع کنید. توسط این نرم افزار به سادگی میتوان لرزش فیلم ناشی از خطا هنگام فیلمبرداری حذف کرد. تار بودن فیلم به هردلیلی را را بهبود بخشید و پارازیت های تصویری و صوتی را برطرف کرد. البته مسلما این نرم افزار نیز در رفع مشکلات بدون مشکل نیست ولی طبق بررسی های انجام شده در ۹۰ درصد موارد vReveal Premium میتواند به رفع مشکلات بسیار کمک کند.

این نرم افزار بسیار ساده و با تنها کلیک تمامی موارد ذکر شده را رفع یا بهبود خواهد بخشید و نیازی به انجام فرایندهای پیچیده فنی نخواهد بود. تمامی قابلیت ها بسیار ساده و آسان طراحی شده اند. در کنار قابلیت های بهینه سازی ویدیو ، امکان بریدن قسمت های ناخواسته و همچنین پرخش ویدیو برای هرچه کاملتر شدن نرم افزار تعبیه شده است.

vreveal بهینه سازی کیفیت ویدیوها vReveal Premium 3.2.0.13029

قابلیت های کلیدی نرم افزار vReveal Premium 3.2.0.13029:

- حذف لرزش ویدیوها با قابلیت Stabilize

- پاکسازی ویدیو از پارازیت و نویز با قابلیت Clean

- افزایش کیفیت ویدیو با قابلیت 2x Resolution

- حذف تار بودن ویدیو با قابلیت Brighten

- رفع تمامی مشکلات ویدیو تنها با یک کلیک

- بریدن قسمت های مورد نیاز ویدیو

- توانایی چرخش ویدیو ها

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

password بهینه سازی کیفیت ویدیوها vReveal Premium 3.2.0.13029رمز فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی کیفیت ویدیوها vReveal Premium 3.2.0.13029 لینک دانلود – 94 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 120 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio HD Platinum نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید. نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

SONY Vegas 12 ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با SONY Vegas Movie Studio HD Platinum 12.0 Build 333/334 x86/x64

ویژگیهای عمومی نرم افزار SONY Vegas Movie Studio HD Platinum :

- کار کردن آسان با تنظیمات ترسیمی در تایم لاین
- قرار دادن دکمه تنظیمات افکتها و … بر روی track های فیلم و صوت برای دسترسی سریع تر
- قابلیت Snap کردن track، تکنیکی در تدوین با توجه به متمایز کردن آنها نسبت به هم از لحاظ رنگ ظاهریشان به سادگی و بدون اشتباه
- trackهای ویرایش مدیا در تایم لاین حالت دو منظوره صدا و تصویر پیدا کرده است.
- مدیاها در تایم لاین به سادگی قابل جابجایی یا drag-and-drop می باشند.
- اضافه کردن خودآموز برای چگونگی کار با بخشهای مختلف نرم افزار با نام Show Me How
- ویرایش کاملاً Real-Time آنی و بدون نیاز به رندر مدیاها در هنگام پخش در خروجی برنامه
- پشتیبانی از تمام رزولیشن های تصویری با ابعاد مختلف مانند ۴:۳ ، ۱۶:۹ و…
- پشتیبانی کامل از چندین فرمت ویدئویی با نرخ فریم متعدد
- لحاظ کردن قابلیت نمایش تنظیمات و … به صورت Explorer در محیط برنامه
- اضافه کردن Bin (پوشه) جهت تفکیک مدیاها از هم
- وجود علامت Mark و ناحیه کاری برای مدیاها در تایم لاین
- استفاده از undo/redo بصورت نامحدود

نکته: ابتدا patch را اجرا کنید و سپس از سریال نامبر استفاده نمایید. اگر بعد از اجرای پچ بازهم برنامه به صورت رایگان اجرا شد. به مسیر زیر بروید و کلید رجیستری را حذف کنید:

HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREWow6432NodeSony Creative SoftwareMovie Studio Platinum12.0License

سپس برنامه مجددا اجرا کنید و سریال را وارد نمایید.

password ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با SONY Vegas Movie Studio HD Platinum 12.0 Build 333/334 x86/x64پسورد فایل: www.downloadha.com

download ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با SONY Vegas Movie Studio HD Platinum 12.0 Build 333/334 x86/x64 لینک دانلود نسخه ٣٢ بیتی – 183.6 مگابایت | لینک کمکی

download ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با SONY Vegas Movie Studio HD Platinum 12.0 Build 333/334 x86/x64 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیتی – 180.2 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 59 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

حتما شما هم عکس های انیمیشن مانند و متحرکی که چندی است در دنیای وب طرفداران زیادی پیدا کرده است را دیده اید و این سوال برایتان مطرح شده است که چگونه ویدیوها را به این عکس های متحرک تبدیل کنید و شاید به فکر این بوده اید که با تهیه شات های پشت هم از یک ویدیو چنین عکس های متحرکی را بسازید. دانلودها در این مطلب نرم افزاری ویژه برای اینکار را آماده کرده است.

Aoao Video to GIF Converter نرم افزاری کارآمد برای تبدیل ویدیو به عکس های متحرک و GIF می باشد. این نرم افزار از ویدیوهای با فرمت AVI, MPEG, MP4, MKV, WMV, MOV, 3GP و… پشتیبانی میکند تا به راحتی آنها را به عکس های متحرک GIF و یا JPG, BMP, TGA, TIFF, PNG تبدیل کنید. این نرم افزار بسیار کارآمد است و نیازی به تبدیل چندین صحنه و چسباندن انها به یکدیگر و در نهایت ایجاد یک عکس متحرک نیست. بلکه این نرم افزار با گرفتن دوره زمانی معین از شما ، آن قسمت از ویدیو را به یک عکس متحرک تبدیل میکند. در هنگام تبدیل امکاناتی نظیر تغییر سایز عکس و همچنین کنترل تعداد فریم ها و حجم عکس نیز در دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود.

Aoao Video to GIF Converter تبدیل ویدیو به انیمیشن های متحرک Aoao Video to GIF Converter 3.2

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aoao Video to GIF Converter 3.2:

- امکان اضافه کردن افکت به عکس

- تبدیل ویدیو به عکس های متحرک به سادگی

- توانایی انتخاب محدوده زمانی ویدیو برای تبدیل به عکس

- امکان تنظیم تعداد فریم ها

- توانایی تنظیم کیفیت و حجم عکس و سایز عکس

- سادگی در کاربرد و محیط کاربری گویا

- بدون نیاز به تهیه عکس از هر فریم و تبدیل دستی به عکس متحرک

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

password تبدیل ویدیو به انیمیشن های متحرک Aoao Video to GIF Converter 3.2رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل ویدیو به انیمیشن های متحرک Aoao Video to GIF Converter 3.2 لینک دانلود – 6.9 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 38 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

Fast MP3 Cutter Joiner نرم افزاری بسیار کاربردی و برای بریدن (جدا کردن) و چسباندن (متصل کردن) فایل های MP3 به یکدیگر می باشد. این نرم افزار در زمینه بریدن قطعات فایل های صوتی میتواند با ۳ مدل عمل کند. روش اول بریدن فایل MP3 با پارامتر اینکه یک فایل به چند تکه تبدیل شود ، دومین روش پارامتر حجم فایل قابل تنظیم است که هر قطعه دارای چه حجمی باشد و نرم افزار تکه ها را بسته به حجم فایل درخواستی شما ایجاد خواهد کرد و روش سوم بسته به مدت زمان آهنگ فایل صوتی است ، مثلا تعیین میکنید که بعد از ۲ دقیقه یک تکه ایجاد شود ، به این ترتیب یک فایل ۶ دقیقه به ۳ تکه تبدیل خواهد شد. این نرم افزار میتوانید همزمان چندین فایل را به یکدیگر بسچباند یا جدا کند و از این نظر بسیار کاربردی است. همچنین این نرم افزار میتواند تگ های ID3 tags را نیز به راحتی تنظیم و ویرایش کند. حفظ کیفیت مسلما یکی از بهترین شاخص ها است که توسط این نرم افزار رعایت خواهد شد. همچنین نرم افزار میتواند پارامتر Fade-in و fade-out را نیز به راحتی رعایت نماید.

fast mp3 cutter joiner بریدن و چسباندن فایل های صوتی با Fast MP3 Cutter Joiner 3.2.1628

password بریدن و چسباندن فایل های صوتی با Fast MP3 Cutter Joiner 3.2.1628رمز فایل: www.downloadha.com

download بریدن و چسباندن فایل های صوتی با Fast MP3 Cutter Joiner 3.2.1628 لینک دانلود – 1.6 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 51 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

Any Video Converter Ultimate نسخه ای از نرم افزار معروف Any Video Converter می باشد که در کنار مبدل قدرتمند فایل های ویدیویی و فیلم های HD با پشتیبانی از تعداد زیادی فایل ویدیویی امکانات فراوان دیگری نیز دارد. میتواند لوح های فشرده دی وی دی که حاوی فیلم هستند را نیز ریپ و برروی هارد دیسک شما با فرمت های ویدیویی معمول کپی کند. همچنین این نرم افزار فوق العاده میتواند دی وی دی های ویدیوی رایت کند. یعنی توانایی رایت فایل های ویدیویی و فیلم را به صورت دی وی دی ویدیویی را دارد و دی وی دی های رایت شده توسط این نرم افزار امکان نمایش در دستگاه های پخش را داراست.

قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را برش دهد و قسمت های مورد نظر کاربر را حذف نماید و همچنین میتواند فایل های ویدیوی را به هم متصل و جدا کند. همچنین امکان Crop کردن یعنی برداشت قسمت های مورد نظر ویدیو نیز امکان پذیر هست. در کنار این قابلیت های اصلی توانایی اضافه کردن افکت های جزئی نیز در این نرم افزار تعبیه شده است.

توانایی مهم دیگر نرم افزار ضبط و دانلود ویدیوهای آنلاین در حال پخش می باشد. ضمن اینکه نرم افزار میتواند از سایت یوتیوب ویدیوها را مستقیم دانلود و تبدیل کند. امکانات لازم جهت ضبط ویدیوهای آنلاین در حال پخش با کیفیت عالی نیز وجود دارد. همچنین این نرم افزار میتواند از صفحه نمایش فیلم تهیه نماید.

برای امکانات جزئی تر ادامه مطلب را مطالعه کنید…

any video converter ultimate تبدیل کننده و رایت و امکانات کامل ویدیوی Any Video Converter Ultimate 4.4.1

برخی از فرمت های مورد پشتیبانی:

MOV, M2TS, OGM, RMVB, RM, WMV, QT, FLV, MOD, TS, TP, DVR-MS, Divx, etc. to AVI, WMV, MP4, MPEG-1, MPEG-2, FLV, SWF, MKV, 3GP and 3G2

قابلیت های کلیدی نرم افزار Any Video Converter Ultimate 4.4.1:

- ریپ کردن دی وی دی فیلم روی هارد دیسک به همراه تبدیل فرمت

- تبدیل فرمت بین وسعت وسیعی از فایل های ویدیویی

- برش و crop فایل های ویدیویی و فیلم

- تبدیل فیلم های ویدیویی HTML5 به فرمت معمول

- دانلود ویدیو های آنلاین از سایت یوتیوب

- ضبط ویدیوهای آنلاین در حال پخش فایل کیفیت عالی

- ضبط فیلم از محیط ویندوز

- متصل و جدا کردن فایل های ویدیویی از یکدیگر

- چرخش فیلم ها و اضافه کردن افکت و تنظیم نور و کنتراست

- رایت فیلم های ویدیویی معمولی و HD روی دی وی دی

- ساخت DVD MENU برای دی وی دی در حال رایت

- تنظیم پارامترهای لازم هنگام تبدیل فرمت

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

password تبدیل کننده و رایت و امکانات کامل ویدیوی Any Video Converter Ultimate 4.4.1رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل کننده و رایت و امکانات کامل ویدیوی Any Video Converter Ultimate 4.4.1 لینک دانلود – 28.16 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 40 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (1)

ImTOO Audio Maker نرم افزاری بسیار کامل در زمینه فایل های صوتی می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند تمامی فایل های صوتی را به فرمت های مختلف صوتی تبدیل کند ، امکان رایت آنها به صورت لوح های فشرده صوتی را نیاز داراست. همچنین میتواند انواع لوح های فشرده صوتی که به صورت audio می باشند را ریپ نموده و با تبدیل فرمت روی هارد دیسک شما کپی کند.

ImTOO Audio Maker ضمن یک مبدل صوتی قدرتمند و ریپ و رایت کننده فایل های صوتی ، توانایی استخراج صدای فایل های تصویری و تبدیل آن به یک فرمت صوتی را نیز دارا می باشد. فرمت های محبوب ویدیویی که برای استخراج صدا پشتیبانی می شوند شامل AVI, MPEG, MP4, 3GP, MOV, M4V, H.264/H.261, RM, RMVB, WMV, ASF می باشند. این نرم افزار میتواند برای جدا کردن قسمتی از فایل صوتی نیز به کاربر کمک کند و همچنین در هنگام تبدیل فرمت و رایت و ریپ امکان تنظیم کیفیت نیز به راحتی وجود دارد. برخی از فرمت های صوتی پشتیبانی شوند نیز شامل AVI, MPEG, MP4, 3GP, MOV, M4V, H.264/H.261, RM, RMVB, WMV, ASF می باشد.

imtoo audio maker مبدل فایل های صوتی و رایت و ریپ آنها با ImTOO Audio Maker 6.4.0 20120801

قابلیت های کلیدی نرم افزار ImTOO Audio Maker 6.4.0 20120801:

- تبدیل فرمت بین فرمت های صوتی محبوب

- استخراج صدا از روی فایل های ویدیویی

- رایت انواع لوح های فشرده صوتی

- ریپ لوح های فشرده صوتی و انتقال آنها به هارد دیسک

- تنظیم پارامترهای کیفیت صدا هنگام تبدیل فرمت و رایت

- تبدیل فرمت همزمان چندین فایل

- برش قسمتی از فایل صوتی

- ویرایش تگ های فایل صوتی

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

password مبدل فایل های صوتی و رایت و ریپ آنها با ImTOO Audio Maker 6.4.0 20120801رمز فایل: www.downloadha.com

download مبدل فایل های صوتی و رایت و ریپ آنها با ImTOO Audio Maker 6.4.0 20120801 لینک دانلود – 31.4 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 109 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

Ashampoo Music Studio نام نرم افزار دیگری از محصولات شرکت نرم افزاری معروف و قدرتمند Ashampoo می باشد که به شما معرفی می کنیم. این نرم افزار به منظور ویرایش و ساخت و همچنین دیگر کاربرد ها برای فایل های صوتی و موسیقی می باشد. به کمک این نرم افزار شما می توانید بر روی فایل های صوتی خود اقدام به ویرایش کنید و سپس آن ها را بر روی CD و یا DVD ذخیره سازی نمایید. هچنین به کمک این برنامه شما دیگر مشکلی در کپی cd های Audio Track بر روی هارد نخواهید داشت و به راحتی می توانید از آن ها کپی تهیه نمایید.

Ashampoo Music Studio ویرایش فایل های صوتی با Ashampoo Music Studio 4 v4.0.1

password ویرایش فایل های صوتی با Ashampoo Music Studio 4 v4.0.1 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ویرایش فایل های صوتی با Ashampoo Music Studio 4 v4.0.1 لینک دانلود ۳۶٫۷ مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

وبمن بازدید : 78 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

All Free MP3 Cutter یک نرم افزار تمام عیار برای بریدن فایلهای صوتی است که قابلیت برش فرمت های MP3, WAV, WMA, OGG و … را دارد . می تواند با سرعت بالا قسمت هایی از یک فایل صوتی با فرمت MP3 را ببرد و در سیستم شما ذخیره کند. به عنوان مثال شما می توانید قسمتی از یک ترانه یا موسیقی را با استفاده All Free MP3 Cutter برش داده و به عنوان ringtone یا زنگ موبایل خود انتخاب کنید . همچنین All Free MP3 Cutter می تواند صدا را از کلیپ های تصویری جدا کرده و با فرمت MP3 در اختیارتان قرار دهد . از ویژگی های خوب این نرم افزار که نسبت به سایر همکارانش دارد عدم افت کیفیت هنگام عمل برش است بدین صورت که شما هنگام عمل cut هیچ گونه افت کیفیتی را در فایل صوتی جدا شده مشاهده نخواهید کرد . شما می توانید نسخه کامل (بدون نیاز به کرک) این نرم افزار را از سایت دانلودها دریافت کرده و لذت ببرید .

All Free MP3 Cutter برش قسمتی از فایلهای صوتی با All Free MP3 Cutter 3.1.9

password برش قسمتی از فایلهای صوتی با All Free MP3 Cutter 3.1.9پسورد فایل: www.downloadha.com

download برش قسمتی از فایلهای صوتی با All Free MP3 Cutter 3.1.9 لینک دانلود – 7.5 مگابایت | لینک کمکی

منبع: www.downloadha.com

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 199
  • بازدید کلی : 23,067
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید